Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

Pernille

Jeg er helt fersk på dette, men har nå bestilt en inventory S75D. I følge selger leveres denne i november/desember, og jeg er nå klar for å sette MyTesla som startside og slite ut F5-knappen.
Kontrakt er signert og bekreftelse om at bestillingen er registrert har kommet på mail, men jeg finner ingenting om leveringsdato på min side på tesla.com.
Som dere kan se på bildet får jeg opp at 4/5 oppgaver er utført, selv om alt er bekreftet.I følge selger er dette en bug jeg må regne med at ikke blir fikset før bilen blir levert.
Har lagt ved et bilde av hvordan det ser ut. Noen som har noen tips?


Jeronan

#286
Sitat fra: Pernille på fredag 27. oktober 2017, klokken 14:24
Jeg er helt fersk på dette, men har nå bestilt en inventory S75D. I følge selger leveres denne i november/desember, og jeg er nå klar for å sette MyTesla som startside og slite ut F5-knappen.
Kontrakt er signert og bekreftelse om at bestillingen er registrert har kommet på mail, men jeg finner ingenting om leveringsdato på min side på tesla.com.
Som dere kan se på bildet får jeg opp at 4/5 oppgaver er utført, selv om alt er bekreftet.I følge selger er dette en bug jeg må regne med at ikke blir fikset før bilen blir levert.
Har lagt ved et bilde av hvordan det ser ut. Noen som har noen tips?

By looks of it, you ordered an inventory car? Those don't give you delivery estimate updates on MyTesla, like with new orders.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

TeslaModelX

Sitat fra: Pernille på fredag 27. oktober 2017, klokken 14:24
Jeg er helt fersk på dette, men har nå bestilt en inventory S75D. I følge selger leveres denne i november/desember, og jeg er nå klar for å sette MyTesla som startside og slite ut F5-knappen.
Kontrakt er signert og bekreftelse om at bestillingen er registrert har kommet på mail, men jeg finner ingenting om leveringsdato på min side på tesla.com.
Som dere kan se på bildet får jeg opp at 4/5 oppgaver er utført, selv om alt er bekreftet.I følge selger er dette en bug jeg må regne med at ikke blir fikset før bilen blir levert.
Har lagt ved et bilde av hvordan det ser ut. Noen som har noen tips?

Du kan tracke bilen på UECC sine sider ved hjelp av VIN. Så ser du i det minste når bilen kommer til Norge. Får du ingen treff der tipper jeg den er på vei over dammen nå, eller 1 November.

Pernille

Takk! Ingen treff, og regner med at det er potivit.  :)

smurf

Sitat fra: Pernille på fredag 27. oktober 2017, klokken 16:27
Takk! Ingen treff, og regner med at det er potivit.  :)

4/5 oppgaver refererer til de 'oppgavene' under der du tok screenshot. Hva er det du ikke har fyllt inn? Jeg hadde samme problem med å legge inn fødselsdato. Løste det ved å legge inn motsatt rekkefølge på mnd og dag.
Vil forsåvidt ikke påvirke hvor fort du får bilen til Norge da...
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

CaZpaH

Jeg og har 4/5 pga. Jeg får ikke til å velge utleveringssted. Tror det har sammenheng med at jeg var i butikk og bestilte og ikke på nettsidene.

Står ingenting om hvor den skal leveres og jeg får ikke gjort noen endringer. (Delivery har ringt og snakket da om utlevering i riktig butikk så antar det går bra)
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

bergie

Tesla ringte nå i ettermiddag. Avtalte levering fredag 3 november (Drammen).


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

oleredv

Sitat fra: nix på fredag 27. oktober 2017, klokken 17:26
Sitat fra: bergie på fredag 27. oktober 2017, klokken 16:56
Tesla ringte nå i ettermiddag. Avtalte levering fredag 3 november (Drammen).
Ser du bekreftet 16.08.
Jeg bekreftet 06.08 men ingen levering ennå..  :-\ :(
Eg bekrefta 01.08 og min bil blir ikkje levert før andre halvdel av november. Er på båt no.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Kubiskisk

Etter å ha sendt mail inklusive purring til selger så ringte jeg delivery i steden for å bestille vinterhjul, de estimerte levering helt i starten av desember for min. Staus på mytesla er riktig, på vei til havn.
X75DBlåSyvseterKremKarbonPremiumFSDVin68XXX

ebotnan

Sitat fra: haheide på fredag 27. oktober 2017, klokken 05:58
Sitat fra: ebotnan på torsdag 26. oktober 2017, klokken 22:33
Da fikk jeg denne oppdateringen i dag:
Beregnet leveringstid: November 18, 2017 - December 2, 2017

Hvilken båt kan jeg regne med at den er på da? Levering i Kristiansand.

Når ble den produsert?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bestilt 23. August, bekreftet designen 24. August.
Ferdig produsert 23. September.

bergie

Sitat fra: nix på fredag 27. oktober 2017, klokken 17:26
Sitat fra: bergie på fredag 27. oktober 2017, klokken 16:56
Tesla ringte nå i ettermiddag. Avtalte levering fredag 3 november (Drammen).
Ser du bekreftet 16.08.
Jeg bekreftet 06.08 men ingen levering ennå..  :-\ :(

Jeg surret og postet dette i feil tråd. Hadde leveringsestimat sent oktober - november i utgangspunktet.
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

CaZpaH

#296
Da ser det ut som at noe har skjedd med tarago  :-1-:

Just my luck. Siste nytt er at den er snudd og går mot USA og er nå «not under command» noe som ofte betyr at den er under slep. Noe som går tregt.

Er en liten sannsynlighet for feil sensor her, men viser til vedlagt satelittinfo. Ser her at det går rett vest. Bokstavelig talt. 
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

oleredv

Ingenting i veien med Tarago i følge Vesselfinder.com. Nylig AIS-status viser at den går med 17,4 knops fart ute i det keltiske hav:

https://www.vesselfinder.com/?imo=9191321
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

CaZpaH

#298
Merkelig at det skal være så stor differanse. Fikk satelittinfo fra en bekjent som jobber på sjøen. Får håpe han ikke bare drar en sen 1. Aprilspøk.

Velger å tro på VesselFinder ;-)
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

geear

"Area: East coast canada" fra skjermbildet ditt? ;)

Pranked..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA