Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering november - desember 2017

Startet av haheide, onsdag 30. august 2017, klokken 13:56

« forrige - neste »

Kim Kim

De ringte meg i går  jeg fikk jo store forhåpnger om at det gjaldt utlevering.
De spurte kun om jeg ville kjøpe vinterdekk av de, og visste ingenting om utlevering  :( :( :(

min bil bil står vel innerst på kaia da, noen må vel det også :)
Model S P100D Des 2017 - Bananas
Model X 100D - Aug 2017 -Okt 2017 med alt ink FSD, Ultrawhite interior. Solgt, bomkjøp
Model S 90D AP2 -Jan 2017-aug 2017 med Light Harmonics oppgradering
Model S 85D - 2015 - Desember 2016
Model 3 - Reservert

RazAquato

Da fikk jeg endelig telefon (ankom norge 13.nov) utlevering førstkommende tirsdag på Røyken.

"Jeg sender deg en e-post med all informasjon du trenger etter at vi har avtalt dato"

Mottar e-post med beskjed om utlevering drammen.
Blir da usikker, og ringer tilbake... - blir sittende i ca 30min telefonkø for å få beskjed om at "joda, det er Røyken, den mailen kan du se bort i fra, da det er standardmail"  geez.  ::)

uansett: endelig snart min tur  :laugh:

arthur_ols

Da nærmer det seg... Ser mange har mangel adaptive lykter. Hvordan kan jeg spotte dette? Hvis dette mangler er det fint å kunne vite hvordan å se at dette mangler :). Er skikkelig spent nå! Klokken 11 i morgen! Jippi!!!
Tesla Model S 75D
Bestilt 09.08
Zeebrugge 15.11
Utlevering 01.12 (perfekt kalendergave)

sjokomelk

Sitat fra: arthur_ols på torsdag 30. november 2017, klokken 18:49
Da nærmer det seg... Ser mange har mangel adaptive lykter. Hvordan kan jeg spotte dette? Hvis dette mangler er det fint å kunne vite hvordan å se at dette mangler :). Er skikkelig spent nå! Klokken 11 i morgen! Jippi!!!
Sjekk denne tråden her som handler om lyktene: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,35924.0.html
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

jokke

Sitat fra: arthur_ols på torsdag 30. november 2017, klokken 18:49
Da nærmer det seg... Ser mange har mangel adaptive lykter. Hvordan kan jeg spotte dette? Hvis dette mangler er det fint å kunne vite hvordan å se at dette mangler :). Er skikkelig spent nå! Klokken 11 i morgen! Jippi!!!

https://elbilforum.no/forum/index.php/topic,35924.0.html

HowieX

24 timer igjen. Akkurat fått beskjed om at bilen er registrert :D Lykke!
Tesla Model X 75D - Pearl White 5 Seter, sort vegan med karbon, Premium og oppgradert autopilot - levert lørdag 2. desember 2017
Kia Soul EV 2016
BMW 525d Xdrive Touring 2012 (solgt)

SemperFi

Sitter å oppdaterer Teslastats som en helt om dagen for å se når min blir registrert.
Hadde ett håp å få leveranse denne uken men ser at dette ikke går gitt.

Delivery vet bare at den er under transit. Lurer på om den er kommet til Brumunddal eller ikke.
Ser også at Brumunddal registrerer svært lite biler. Blir kanskje bilene registrert i Oslo før de sendes opp?
Eller registreres de fortløpende der oppe? Blir vel Hamar som region det.

Nå er dagene virkelig lange her:-(

Cirion

Sitat fra: SemperFi på fredag 01. desember 2017, klokken 14:17Nå er dagene virkelig lange her:-(
Føler med deg... Venter på bil nr 3 og det LENGE til torsdag!
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

jokke

Sitat fra: SemperFi på fredag 01. desember 2017, klokken 14:17
Sitter å oppdaterer Teslastats som en helt om dagen for å se når min blir registrert.
Hadde ett håp å få leveranse denne uken men ser at dette ikke går gitt.

Delivery vet bare at den er under transit. Lurer på om den er kommet til Brumunddal eller ikke.
Ser også at Brumunddal registrerer svært lite biler. Blir kanskje bilene registrert i Oslo før de sendes opp?
Eller registreres de fortløpende der oppe? Blir vel Hamar som region det.

Nå er dagene virkelig lange her:-(

Har utlevering i morgen, ikke registrert enda. Tror de registrerer tett oppunder levering.

sfinxern

Sitat fra: jokke på fredag 01. desember 2017, klokken 15:10
Har utlevering i morgen, ikke registrert enda. Tror de registrerer tett oppunder levering.

Jeg har levering på mandag og bilen min er heller ikke registrert enda. Men hvordan får de tak på skilt så tett oppunder levering? Hmmm.
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

jokke


Gurjs

Gjett hva? Tesla ringte meg nettopp! Vedkommende som ringte kunne fortelle at bilen kommer til dem i helgen (var i gledesrus og husker ikke om det var snakk om lørdag eller søndag), og tidligste dem kunne levere er neste mandag (11. Desember) kl 10:00. Føler meg lettet, spesielt fordi jeg vet bedre hvor bilen er i løypa.
Tesla Model S - Bestilt 31.08.2017

SemperFi

Sitat fra: Gurjs på fredag 01. desember 2017, klokken 17:10
Gjett hva? Tesla ringte meg nettopp! Vedkommende som ringte kunne fortelle at bilen kommer til dem i helgen (var i gledesrus og husker ikke om det var snakk om lørdag eller søndag), og tidligste dem kunne levere er neste mandag (11. Desember) kl 10:00. Føler meg lettet, spesielt fordi jeg vet bedre hvor bilen er i løypa.
Hvor har du utlevering?

Gurjs

Tesla Model S - Bestilt 31.08.2017

Fish

Ringte og maste i går og fikk en ny viten. Bilene blir satt i "dvale" på båten, så da kan ikke delivery se hvor det er. Derfor kunne den like gjerne stå igjen i Belgia som å være på en båt. Min x100 står fremdeles med "ankommet havnen i Europa", utlevering "December 3, 2017 - December 17" og Estimert leveringsdato 04.12.17. Jeg har ordredato 20/08/2017, regner med at det er det samme som da jeg bekreftet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA