Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ettermontere ryggekamera på 2016 modell

Startet av Tai, mandag 21. august 2017, klokken 21:56

« forrige - neste »

Tai

Hei

Mine foreldre ønsker å kjøpe seg en E-Golf og har funnet et eksemplar de liker. Men det er ikke ryggekamera på bilen, noe jeg mener mine pensjonerte foreldre kunne hatt bruk for. Er det noen mulighet for å ettermontere dette?

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin


Tai

"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

stromifokus

Sitat fra: Tai på mandag 21. august 2017, klokken 21:56
Hei

Mine foreldre ønsker å kjøpe seg en E-Golf og har funnet et eksemplar de liker. Men det er ikke ryggekamera på bilen, noe jeg mener mine pensjonerte foreldre kunne hatt bruk for. Er det noen mulighet for å ettermontere dette?

Tai
egolfen har relativt bra sensorer bak. Er du sikker på at du trenger dette? Jeg hadde ikke ryggekamera på min ex egolf og savnet det aldri. På min nye bil med ryggekamera så synes jeg det er unødvendig og bare en distraksjon.

Erlingni

Jeg fikk tilbud på ryggekamera for ca. 10 000,- ferdig montert i min Audi A3 e-tron, hos disse;
http://mdnav.no/web/

Prisen forutsatte oppmøte i Jevnaker. Jeg utførte imidlertid aldri dette.

SteinarSun

TM3 LR AWD
x - e-Golf 2017
x - e-Golf 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA