Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Volvo XC40/C40/40.1-40.2

Startet av Nickelilltroll, lørdag 19. august 2017, klokken 14:09

« forrige - neste »

eSaab


andy99

Har dere fått en bekreftelse på Mail når dere har registrert på interesselisten?
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

telcontar

Sitat fra: andy99 på torsdag 26. september 2019, klokken 09:25
Har dere fått en bekreftelse på Mail når dere har registrert på interesselisten?

Nope

batterimannen

Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

Nickelilltroll

Ringte meg fra Bilia idag og lurte på hvis jeg var intressert i og reservere en helelektrisk XC40. Svarte pent nei takk. Satte meg på reservasjonsliste for 1 1/2 år siden, levering av denna kom for seint.
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Chimp

Wtf kunne du forhåndsreservere før alle andre?

Electric cars in Norway

Nickelilltroll takk for info.  :+1: Det blir en spennende bil.

Nickelilltroll

#68
Sitat fra: Chimp på tirsdag 01. oktober 2019, klokken 17:53
Wtf kunne du forhåndsreservere før alle andre?

Vi var mange som satte oss opp på en "ringeliste" for ca 1 1/2 år siden. De har nå startet å ringe oss. Var opptatt med jobb når dem ringte så hade ikke tid til og snakke mye. Men uansett så visste jeg at jeg ikke var intressert lenger. Fikk med meg at han lurte på om jeg ønsket og reservere Volvos nye elbil. Tog for gitt at han mente XC40 selvsagt.

Kan og bare varet en intresseliste de ønsker og sette seg opp på en sånn. Med tanke på dere som registrert dere på ei intresseliste på nett, så ser det ut som noe sånt for oss som blir ringt opp nå. Skal se om jeg får tid at kjøre inom Bilia idag og spørre.

Stått i kø på mange elbiler. Blir ofte missførståelser rundt detta med "intresselister vs reservasjonslister", hva som egentlig er reella lister. Fikk beskjeden fra Bilia for 1 1/2 år siden at det ikke blir mulighet til at sette seg på noen reservasjonsliste. De får et visst antall biler og de ska bare selges.....Sier vel litt om tankegangen, som ikke helt henger på grep.
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

andy99

#69
Litt mere info
https://www.tv2.no/broom/10886723/

Over 5000 på list. Tett grill, frunk, sort tak som std. Og ny farge Sage Green Metallic. Som ser kanskje noe slikt ut
https://www.andertons.co.uk/guitar-dept/electric-guitars/stratocaster/fender-player-stratocaster-sage-green-metallic-pau-ferro-fretboard

Ser at jeg har fått infomail fra volvo car norway nå også, så da er jeg registrert på interesselisten.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6


eSaab

#71

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Chimp

Cool, blir samme som i polestar da?
Kjempepluss i mine øyne

ihaal

ID.4 GTX (tidligere ID.4 1st og Leaf 40 kWt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA