Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Showroom discount

Startet av 50%NoFuel, fredag 18. august 2017, klokken 16:18

« forrige - neste »

50%NoFuel

Noen som ikke ser siste showroom discount i view spec ennå, dvs den som følge av prisjusteringen 4 august på 31.000 kr?
Fremtiden er elektrisk

Sindre M.

Sitat fra: 50%NoFuel på fredag 18. august 2017, klokken 16:18
Noen som ikke ser siste showroom discount i view spec ennå, dvs den som følge av prisjusteringen 4 august på 31.000 kr?
Ingenting hos meg, bekreftet bestillingen kvelden før justeringen (fikk bekreftet av Tesla at jeg får rabatt).
2023 Tesla Model Y Performance Sort/Sort 2x21" bestilt Okt. 22

spirrevipp

Ingenting hos meg heller foreløpig, har fått bekreftet fra selger at jeg får justering.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

nie

Samme her.
Bekreftet 4 dager etter prisnedgang men ligger fortsatt inne med gammel pris og ingen gratis superlading.
Fikk bekreftet fra selger før bilen ble bekreftet at jeg ville få både gratis superlading og den nye reduserte prisen.

El Pastor

Fikk ganske umiddelbart en showroom discount på 11.500, men fikk beskjed av selger at denne skulle justeres til 31.000. Ligger fortsatt bare med den første inne på MyTesla.

Nasatech

Sitat fra: nie på fredag 18. august 2017, klokken 16:34
Samme her.
Bekreftet 4 dager etter prisnedgang men ligger fortsatt inne med gammel pris og ingen gratis superlading.
Fikk bekreftet fra selger før bilen ble bekreftet at jeg ville få både gratis superlading og den nye reduserte prisen.

Brukte du referral? Da kan den du brukte referral fra se det i sin app/My Tesla.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA