Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

AP 2.5 - noen som har konkret info?

Startet av El Pastor, onsdag 16. august 2017, klokken 17:26

« forrige - neste »

ludwig_holberg

Prisjustering skjer nok ikke for de som har bestilt nå - Rentekampanjen har gitt Tesla et ras av kontrakter inn, og det er neppe god business å kjøre prisen ned ila de neste 1-3 månedene, iallefall om en betydelig andel av kampanjesalget skal nyte godt av det.

Sitat fra: Somni på onsdag 23. august 2017, klokken 22:21
Kastet inn håndkle (15.000) jeg ja. Ble alt for mye nytt og spennende. I tillegg har jeg et håp om prisendring i slutten av året, men det får ev. bli en bonus.

krokus

Er veldig nærme selv nå. Har to barn og vil bruke bilen også som en familiebil med en del bagasje. Da er det vel er lurt valg å gå for kansellering og velge ny med luft?
2017 Tesla Model S 75D, Deep Blue Metallic, AP 2.5, FSD (Lev. nov/des)

AirCanada

Bestilte selv 31.7 og bekreftet 3.8.

Fikk vite fra mitt lokale Tesla Service senter at 31.7 var siste dato for kampanje mtp finansiering.

Det at Tesla fortsetter kampanjen utover i august, for så å oppgradere spec til samme kampanjepris....det er i beste fall gråsone spør dere meg.
TMS 75D (levering oktober 2017)

TeslaModelX

Sitat fra: AirCanada på mandag 04. september 2017, klokken 21:51
Bestilte selv 31.7 og bekreftet 3.8.

Fikk vite fra mitt lokale Tesla Service senter at 31.7 var siste dato for kampanje mtp finansiering.

Det at Tesla fortsetter kampanjen utover i august, for så å oppgradere spec til samme kampanjepris....det er i beste fall gråsone spør dere meg.

Jeg snakket med selgeren som har tatt seg av min bestilling i dag. Han bekreftet at jeg var en del av kampanjeavtalen. Bekreftet bestillingen 16.08.

AirCanada

#19
Jada. Poenget mitt er at jeg ble informert om at jeg måtte kjøpe bil senest 31.7 for å få kampanjefinansiering.

Om Tesla fortsetter kampanjen etter den datoen er en ting. Dersom Tesla tilbyr oppgradert AP i samme kampanje, men bare for biler bestilt etter xx.08, da finner jeg det merkelig.
TMS 75D (levering oktober 2017)

o.b.lix

Sitat fra: AirCanada på mandag 04. september 2017, klokken 21:51
Fikk vite fra mitt lokale Tesla Service senter at 31.7 var siste dato for kampanje mtp finansiering.

Det at Tesla fortsetter kampanjen utover i august, for så å oppgradere spec til samme kampanjepris....det er i beste fall gråsone spør dere meg.

Ser ut som det var den opprinnelige planen, men at kampanjen er forlenget, på den måten kan man si at det er en "ny" kampanje.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

TeslaModelX

Sitat fra: AirCanada på mandag 04. september 2017, klokken 22:14
Jada. Poenget mitt er at jeg ble informert om at jeg måtte kjøpe bil senest 31.7 for å få kampanjefinansiering.

Om Tesla fortsetter kampanjen etter den datoen er en ting. Dersom Tesla tilbyr oppgradert AP i samme kampanje, men bare for biler bestilt etter xx.08, da finner jeg det merkelig.

På min bestilling står det fortsatt "bare" AP2 under options. Bilen gikk i produksjon 22.08.
Mulig at denne endres snart (noe jeg håper på).

Somni

Virker som de endrer det når bilen faktisk er i produksjon. Bilen jeg bestilte i juni gikk ikke i produksjon før en mnd. etter at det sto i produksjon på mytesla.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA