Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjøp av leaf, sjekk ut denne dere med erfaring

Startet av Playez, tirsdag 15. august 2017, klokken 17:30

« forrige - neste »

Playez

https://www.finn.no/102207184

Noen som har noe å tilføye? Hva er bra/dumt? Pris innafor? Hvilke som helst info er velkommen .

zorrobazz

Sitat fra: Playez på tirsdag 15. august 2017, klokken 17:30
https://www.finn.no/102207184

Noen som har noe å tilføye? Hva er bra/dumt? Pris innafor? Hvilke som helst info er velkommen .
Billig i dag men du vet de trenger å kvitte seg med flere av disse nå når den nye kommer 8/9


Sent from my iPhone using Tapatalk

sylwester

Birger N Haug selger 24kWh-utgaven for den prisen og 30kWh-utgaven for 259.900kr. Jeg syns BNH er noe overpriset i forhold til at dette blir utdatert om en måned så jeg liker 30' mindre i utgangspunktet hvis bilen ikke er importert.

Er den importert kan det fremdeles være et godt kjøp hvis den kommer fra EU, men da vil prisen også reflektere forskjeller mellom utstyrsklassene mellom landene.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Playez

https://www.finn.no/102229368

Så har vi denne. 24 kwh, Tyskland import.

Hvordan i første omgang vet man hvor bilene er importert ifra ? Sl sv s modeller er vel usa? Hva med eu? Og nordiske ?

Vollis47

For meg ser det ut som bilen ikke har lyktespylere og et av bildene fra interiøret viser jo at bilen er kjørt over 10000 km.

Her er det noe som skurrer, så sjekk grundig.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Playez

Sitat fra: Vollis47 på tirsdag 15. august 2017, klokken 18:21
For meg ser det ut som bilen ikke har lyktespylere og et av bildene fra interiøret viser jo at bilen er kjørt over 10000 km.

Her er det noe som skurrer, så sjekk grundig.

Så det nå. "Nice catch" Det var da merkelig. Sandven er jo en av de mest seriøse forhandlerne i Bergen. Rart om de tuller med sånt. Hva betyr ingen lyktespylere?

Ebe

2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

kaiat

Sitat fra: Playez på tirsdag 15. august 2017, klokken 18:31
Sitat fra: Vollis47 på tirsdag 15. august 2017, klokken 18:21
For meg ser det ut som bilen ikke har lyktespylere og et av bildene fra interiøret viser jo at bilen er kjørt over 10000 km.

Her er det noe som skurrer, så sjekk grundig.

Så det nå. "Nice catch" Det var da merkelig. Sandven er jo en av de mest seriøse forhandlerne i Bergen. Rart om de tuller med sånt. Hva betyr ingen lyktespylere?

Mulig det er brukt arkivfoto. Dette er ikke den første Leafen Sandven har solgt og et par andre storimportører av brukt Leaf bruker mye arkivbilder ser jeg.

Lyktespylere er bare på biler solgt i Norden, så mangel på disse betyr importbil. Nå driver jo Sandven med bruktimport av biler, så det er vel i så tilfelle ganske naturlig.

Playez

Sitat fra: kaiat på onsdag 16. august 2017, klokken 08:30
Sitat fra: Playez på tirsdag 15. august 2017, klokken 18:31
Sitat fra: Vollis47 på tirsdag 15. august 2017, klokken 18:21
For meg ser det ut som bilen ikke har lyktespylere og et av bildene fra interiøret viser jo at bilen er kjørt over 10000 km.

Her er det noe som skurrer, så sjekk grundig.

Så det nå. "Nice catch" Det var da merkelig. Sandven er jo en av de mest seriøse forhandlerne i Bergen. Rart om de tuller med sånt. Hva betyr ingen lyktespylere?

Mulig det er brukt arkivfoto. Dette er ikke den første Leafen Sandven har solgt og et par andre storimportører av brukt Leaf bruker mye arkivbilder ser jeg.

Lyktespylere er bare på biler solgt i Norden, så mangel på disse betyr importbil. Nå driver jo Sandven med bruktimport av biler, så det er vel i så tilfelle ganske naturlig.

Hva er det som er forskjellen på nordiske biler sammenlignet med import fra eu og usa? Hva er pros cons i forhold til hverandre ? Føler alle sier ikke kjøp importerte biler, Men det er jo de som er til salgs

downlow

Sitat fra: Playez på torsdag 17. august 2017, klokken 17:45
Sitat fra: kaiat på onsdag 16. august 2017, klokken 08:30
Sitat fra: Playez på tirsdag 15. august 2017, klokken 18:31
Sitat fra: Vollis47 på tirsdag 15. august 2017, klokken 18:21
For meg ser det ut som bilen ikke har lyktespylere og et av bildene fra interiøret viser jo at bilen er kjørt over 10000 km.

Her er det noe som skurrer, så sjekk grundig.

Så det nå. "Nice catch" Det var da merkelig. Sandven er jo en av de mest seriøse forhandlerne i Bergen. Rart om de tuller med sånt. Hva betyr ingen lyktespylere?

Mulig det er brukt arkivfoto. Dette er ikke den første Leafen Sandven har solgt og et par andre storimportører av brukt Leaf bruker mye arkivbilder ser jeg.

Lyktespylere er bare på biler solgt i Norden, så mangel på disse betyr importbil. Nå driver jo Sandven med bruktimport av biler, så det er vel i så tilfelle ganske naturlig.

Hva er det som er forskjellen på nordiske biler sammenlignet med import fra eu og usa? Hva er pros cons i forhold til hverandre ? Føler alle sier ikke kjøp importerte biler, Men det er jo de som er til salgs

Du kan lese her http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,14492.0.html  Ellers står det mye på Leaf delen av forumet
2017 Leaf Tekna 30 kWh

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA