Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering august/september

Startet av Hyperstress, tirsdag 15. august 2017, klokken 08:46

« forrige - neste »

vertrni

Jeg bestilte den 2.februar hos Erik Arnesen Bryn. Jeg fikk høre man skulle levere i juli. Så ble det slutten av juli, så halv august, og nå svarer man ikke lengre på spørsmålene om leveringstid. Dette synes jeg er veldig irriterende og uprofesjonelt. Er det såpass vanskelig å si sannheten ?

vertrni

Morsomt at jeg skrev en utålmodig mail i dag. Jeg fikk nettopp melding om at den ankom i Norge i går. Jeg hadde bestilt den 2.februar, så det ble litt mer enn 7 måneders ventetid.

storeulv

Bestilte i slutten av april med ActDisp og dynamiske baklykter, nå står bilen i Bremerhaven og venter på transport til Norge. Usikker på når det kan skje, men har vel bilen ila et par uker.
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

bumpibjorn

Bestilte 14 august med AID, uten 3d baklykter, ellers alt med utenom bilalarm. Forventet levering ikke før i uke 4 2018  :(

DannyMT

Jeg lurer bare kjapt på en ting.

Er 334 en bra pris med denne speccen?

- Tonede vinduer
- Park assist
- Rygge kam.
- Dynaudio
- Keyless
- Ambientebelysning
- AID
- Sikkerhetspakke
- Dynamiske led front/bak
- Comfort tlf

På forhånd takk,

Daniel
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

Mobileum

Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

DannyMT

www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

Mobileum

Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

Pippus

Sitat fra: frbjerke på torsdag 07. september 2017, klokken 21:15
Bestilte i slutten av april med ActDisp og dynamiske baklykter, nå står bilen i Bremerhaven og venter på transport til Norge. Usikker på når det kan skje, men har vel bilen ila et par uker.
Bestilte min helt i slutten av mars( uke 13) Med AID og dynamiske baklykter. Ble produsert i uke 33 (Wolfsburg) Ble sendt fra Bremerhafen den 05.09. Møller slependen kan fortsatt ikke si når ( ikke engang hvilken uke) jeg får den, men de anyder rundt den 15 sept...eller ikke...eller uka etter, men uansett snart..ish. Jeg tror at det er en del tilfeldigheter som også påvirker produksjon, transport og utlevering

Mst026

Hei!

Er i tenkeboksen på brukt forrige E-golf eller ny E-golf FL.

Noen som vet hva leveringstiden er for tiden? Er det noe ekstrautstyr som trekker leveringstiden lengere enn annet utstyr.

Er det active display alene som er årsak til lang levering? hva med skinnseter? Når det gjeld Active display; er dette et "must"?

storeulv

Det jeg har hørt er at det primært er "Dynamiske LED-baklykter" som er flaskehalsen pga problemer med en underleverandør. Har ikke hørt at skinnseter skal være noe problem. Jeg vet ikke hva leveringstiden er nå, men det står noen hint inne på bl.a. denne tråden her.

Active display et must? Det vet du gjerne best selv ;) Jeg for min del mener at om det er tilgjengelig bør man bestille med det.
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

Oddlef

Noen som har oppdatert info på levering? Bestillte for 1mnd siden, men ikke hørt noe siden...

Mobileum

Sitat fra: Oddlef på onsdag 18. oktober 2017, klokken 16:32
Noen som har oppdatert info på levering? Bestillte for 1mnd siden, men ikke hørt noe siden...

Regn med mellom 6-8 mndr. etter bestilling. Selger skal kunne opplyse deg om beregnet produksjonsuke samtidig som han legger inn ordren, men mange er tilbakeholdene med informasjonen.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

Erlingni

Jeg bestilte første uka i august, og har nå estimert produksjon i uke 48. Helt til å begynne med var det noen uker senere.
Men leveringstiden har kanskje blitt mye lenger etter at jeg bestilte, bl.a. med økte bompenger etc...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oddlef

Har du AID?

Ryktes om lengre levering med dette, men ikke noe selger hadde fått bekreftet fra fabrikk..

Kun fått forventet levering mars+-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA