Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

CITYSTROMER EIERE -- ADVARSEL!!

Startet av EVlithium.net, tirsdag 22. mars 2011, klokken 22:55

« forrige - neste »

EVlithium.net

Roland Gaber som liksom skulle repparere Citystromer utstyr til oss på citystromer eiere Stjal pengene fra meg for 6måneder siden nå  han bekreftet å ha motatt pengene fra meg å noen varer kom aldrig!!  han nekter å svare på epost fra meg å når jeg prøver å ringe fyren å han hører det er snakk om penger så slenger han på røret!

Så da er dere advart!...Handle aldri med denne fyren mere! 

hans sønn har forøvrig tatt over.

jeg kan forøvrig hjelpe deg om du skulle trenge hjelp med din citystromer...


Rimelig irritert Citystromer eier!
Webstore: www.evlithium.net

ElDino

Du får prøve å ringe ham og hele familien daglig... Samt poste det på alle forum og facebook. Pleier å hjelpe det :)

Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

elektrolux

Det beste er faktisk å ta turen innom han, og be om en forklaring.

Sist jeg ble forsøkt lurt etter en Ebay handel ordnet det seg når jeg nevnte at jeg kom til å ta turen innom.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

City-stromer

Hei.
Dette var forsåvidt min mening om fyren også.
Han fikk meg til å tro han skulle fikse en lader for meg,jeg sendte den nedover og han kondemnerte denne med det samme.han skulle nok ha delene og jeg fikk aldri noe igjen for  dyr  frakt eller denne orginal laderen. :-[
*Golf Citystromer .
*Peugeot 106 ,
Citroen Saxo
Relight 2010 .-2,1

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA