Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Forvirrende bestilling

Startet av TeslaModelX, torsdag 12. oktober 2017, klokken 19:27

« forrige - neste »

TeslaModelX

Hei,

Ser nå i bestillingen min at det står:

Flermønstret svart Inkludert
Innredning i mørk asketre Inkludert

Jeg valgte "Flermønstret svart". For meg ser det ut til at mørk asketre har sneket seg med(?), men det skal vel ikke være mulig, det er ikke noe som er inkludert så vidt jeg kan se, og er egentlig et tilvalg på rundt 24 000,-?

sjokomelk

Sitat fra: ModelS på torsdag 12. oktober 2017, klokken 19:27
Hei,

Jeg valgte "Flermønstret svart". For meg ser det ut til at mørk asketre har sneket seg med(?), men det skal vel ikke være mulig, det er ikke noe som er inkludert så vidt jeg kan se, og er egentlig et tilvalg på rundt 24 000,-?
Mørkt asketre er standard interiør hvis du ikke har valgt noe annet. Bare se på konfiguratoren.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

TeslaModelX

Sitat fra: sjokomelk på torsdag 12. oktober 2017, klokken 19:35
Hei,

Mørkt asketre er standard interiør hvis du ikke har valgt noe annet. Bare se på konfiguratoren.

Aha, trodde det var pianoblack basert på bildene som vises i Design studio.

steam

Sitat fra: ModelS på torsdag 12. oktober 2017, klokken 19:37
Sitat fra: sjokomelk på torsdag 12. oktober 2017, klokken 19:35
Hei,

Aha, trodde det var pianoblack basert på bildene som vises i Design studio.

Det er så nære pianosvart som du kan få det. Du blir ikke skuffet!
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA