Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

M.Baguette

Picked up my MX 100D this afternoon from Drammen, great service from the team, a few items were noted during pick up:

- Outside Frunk joint on driver's side misfitted which was fixed on the spot. 
- Buzzing/humming noise coming from audio system similar to what is described here (https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/buzzing-static-noise.95869/), I will get this looked at when next serviced.
- Slight misalignment on passenger's side of the car.
- They have ran out of Type 2 cables which will need to be picked up from a different Service Centre / Tesla Shop.


Tai

Siden det stod inne på mytesla at jeg skulle kontakte leveringsspesialist for å endre henteinformasjon, så gjorde jeg nettopp det!

Snakket med en kar og spurte hva dette betydde. La også til at bilen hadde stått der oppe i nesten to uker. Fikk et memorisert svar at det var mange biler for tiden og at de leverte ut de bilene som hadde stått lengst først. Greit nok.

Men han satte også opp utlevering av bilen til nå på fredag og mente det burde gå!! Så forhåpentligvis nærmer ventetiden seg en slutt for meg :laugh:

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

CaZpaH

Sitat fra: Tai på mandag 06. november 2017, klokken 21:49
Siden det stod inne på mytesla at jeg skulle kontakte leveringsspesialist for å endre henteinformasjon, så gjorde jeg nettopp det!

Snakket med en kar og spurte hva dette betydde. La også til at bilen hadde stått der oppe i nesten to uker. Fikk et memorisert svar at det var mange biler for tiden og at de leverte ut de bilene som hadde stått lengst først. Greit nok.

Men han satte også opp utlevering av bilen til nå på fredag og mente det burde gå!! Så forhåpentligvis nærmer ventetiden seg en slutt for meg :laugh:

Tai

Høres bra ut det. Ser du bestilte samme dag som meg og min står nå i zeebrugge.

Håper å få hentet den ut før en langtur 30. November. Det kan gå siden neste båt fra zeebrugge til Drammen på torsdag 9. November. Skal ha utlevering i Trondheim.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

steam

Sitat fra: AirCanada på mandag 06. november 2017, klokken 19:37
Steam: Fordi den effektive renten ikke er 0,25%?

prj_84: Det var det jeg gjorde fredag i forrige uke og trodde alt var spikret.

Den effektive renten er så lav at du får mye mer igjen for pengene i et fond.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Trulskl

Da fikk jeg telefon fra Delivery! Blir bil neste onsdag!

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

2017 TMS 75D

Teslatic

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli rimelig irritert, ringt ned til delivery for å få status på bilen min (som var estimert levert fra 24 oktober - 7 november)
Og fikk beskjed om at den fortsatt sto på havna og at den mest sansynlig ble utlevert denne eller neste uke

Teslatic

Eller for å si det på en annen måte, er det noen her som hadde neste levering etter 23 oktober som har fått avtalt levering eller henta bilen i Drammen alt?

Trulskl

Sitat fra: Teslatic på tirsdag 07. november 2017, klokken 16:52
Eller for å si det på en annen måte, er det noen her som hadde neste levering etter 23 oktober som har fått avtalt levering eller henta bilen i Drammen alt?
Ja. Se over. Får bil neste onsdag.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

2017 TMS 75D

DagfinnN

Hurra - min bil står i Belgia og skal på båt søndag 12. i følge DS.
God sjanse for utlevering i Skodje i uke 48.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Teslatic

#954
Sitat fra: Trulskl på tirsdag 07. november 2017, klokken 16:58
Sitat fra: Teslatic på tirsdag 07. november 2017, klokken 16:52
Eller for å si det på en annen måte, er det noen her som hadde neste levering etter 23 oktober som har fått avtalt levering eller henta bilen i Drammen alt?
Ja. Se over. Får bil neste onsdag.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk




Gratulerer

Trulskl

Onsdagen som var. Så utlevering er på dagen 2 uker den ankom. Nesten så jeg tror det er noe skade som må utbedres på din..

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

2017 TMS 75D

Teslatic

Så du rakk å svare før jeg fikk revidert, skal du hente den i Drammen da?

Det som er merkelig hvis det er tilfelle er at jeg får beskjed om at det er et kø system som må følges, men når du allerede får bilen før meg og hadde bil som ankom havna etter meg kjenner jeg jeg blir irritert her.. føler på meg at de har
Havarert bilen, men tørr ikke fortelle meg det...

1000kwh

Da ringer Tesla og jeg hører ikke telefonen :/ jaja.. Får ringe de i morgen. Må tro min 6. Aug Model S kommer snart i hus

MortenRA

Godt å høre at folk begynner å få dato for levering!  :D

Snakket selv med delivery i dag, og antatt utlevering var 11. november, så antok at jeg fikk en telefon innen kort tid fra dem. I etterkant ser jeg dette er lørdag - kan vel ikke stemme det?
Tesla Model S 75D - Soon to come

rebanken

Sitat fra: MortenRA på tirsdag 07. november 2017, klokken 21:19
Snakket selv med delivery i dag, og antatt utlevering var 11. november, så antok at jeg fikk en telefon innen kort tid fra dem. I etterkant ser jeg dette er lørdag - kan vel ikke stemme det?

Det kan stemme. En kamerat hentet i alle fall sin bil i Drammen på en lørdag ettermiddag...
Audi e-tron SUV - reservert 29.6.2017
Tesla Model S 100D - Leveres nov 2017
Nissan Leaf - september 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA