Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

Jeronan

If you get a trace for TERMINAL RECEIVED now, then it will be almost certainly go with the boat on Thursday.

I got mine last week Wednesday evening and the car was loaded a day later. Arrived in Drammen yesterday.

/fingers crossed for you  :+1:
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

alagerqv

Jeg har ikke fått treff på UECC ennå, men fikk final invoice i går hvor det står estimert levering 2 nov. På MyTesla har jeg fortsatt 24 okt - 7 nov.


Sent from my iPhone using Tapatalk

oleredv

Lite med oppdateringer frå folk som håpar på at bilane er på Tarago endå, ingen som har fått endring til 14-dagers leveringsestimat dei siste dagane?
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

TeslaModelX

Har ikke lest om noen som har fått 14-oppdatering enda. Kanskje ingen som fikk med bilene sine denne gangen (ville ikke forundre meg)  ::)

BrandNew

Håpet var sterkt da den gikk fra kai, men håpet ble knust av en hyggelig dame i Drammen. Smykket står fortsatt på land i uniten. Et svakt håp tennes for å få den med på Parsifal eller Tijuca i starten av november. Noen som har en glasskule eller tarotkort?

oleredv

Einaste håpet her er at systema til DS ikkje er oppdatert (på lik linje med MyTesla). Begynner å bli mange halmstrå å klamre seg til her ja...
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Jeronan

Sitat fra: oleredv på tirsdag 24. oktober 2017, klokken 20:28
Einaste håpet her er at systema til DS ikkje er oppdatert (på lik linje med MyTesla). Begynner å bli mange halmstrå å klamre seg til her ja...

Their systems are not fully linked to UECC it seems, as I knew more about where my car was than DS did haha.
Only until the car was officially DISCHARGED at Drammen havn, DS could see it really was in Drammen.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

oleredv

Sitat fra: oleredv på søndag 22. oktober 2017, klokken 08:29
Då er leveringsestimatet her endra seg frå "sent september - oktober" til "sent i oktober - november". Dette har stått stille sidan begynnelsen av september når tilburg-statusen dukka opp. Håpar det betyr at bilen er på vei ombord på Tarago og at 14-dagers estimat kan dukke opp dei nærmaste dagane.
Over til "November - tidlig desember" no...
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Jonce

Sitat fra: oleredv på tirsdag 24. oktober 2017, klokken 23:02
Sitat fra: oleredv på søndag 22. oktober 2017, klokken 08:29
Då er leveringsestimatet her endra seg frå "sent september - oktober" til "sent i oktober - november". Dette har stått stille sidan begynnelsen av september når tilburg-statusen dukka opp. Håpar det betyr at bilen er på vei ombord på Tarago og at 14-dagers estimat kan dukke opp dei nærmaste dagane.
Over til "November - tidlig desember" no...
Min og fra sen oktober - november til november - desember

Sent fra min VKY-L29 via Tapatalk


runejonny

Jeg var en av de som trodde at min bil var med på Tarago, men fekk Mail fra DS i dag om at bilen var på vei til havn i USA for videresending med båt. (My Tesla sier Tilburg fabrikken) så da er det bare å håpe på 8 November da det går 2 båter fra USA

Forventet levering per i dag i følge DS er 1 uken i desember. (Tror det holder hardt)

Den som venter på noe godt ......
Tesla Model S75D - Januar 2018

oysts

Har Tilburg status og levering oppdaterte seg nettopp til November - tidlig desember. Har hatt Sent oktober - november helt til nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Somni

Æsj ... Da ble min også flyttet til novemver - tidlig desember  :-\
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Teslianer

Min status endret seg også til november - tidlig desember. Forsåvidt positivt at det i det hele tatt skjer NOEN oppdateringer da jeg nå tolker all bevegelse positivt! Om det betyr at bilen min er ombord på Tarago er jeg derimot mer usikker på. Vet ikke om jeg skal le eller gråte nå... September-leveringen jeg ble forespeilet føles nå som svindel. Kan Tesla i det hele tatt stilles til ansvar her? Har vært uten bil i tre uker...
Model S 75D:
Bekreftet 24.07.17
Midnight Silver, svart skinn, karbon, soltak, 19"
VIN212XXX
Levering: 14. - 28. november

smurf

Endring fra sent oktober-november til november-tidlig desember  :-\ på MyTesla nå.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Jonce

Alle som hadde oktober - november levering fått november - desember levering nå? Begynner å tvile sterkt på at bilen er på tarago nå

Sent fra min VKY-L29 via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA