Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

Tai

Dere som har bestilt i tidrommet tidlig/medio august, hvilke farge har dere valgt?

Vi er 3 kamerater som har bestilt bil med 1 dags mellomrom. Mine 2 kamerater har blå, jeg har midnight silver. Deres biler er i produksjon, min er ankommet fabrikken i nederland. Kan det være fargen som spiller inn?

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

TeslaModelX

Sitat fra: Tai på søndag 10. september 2017, klokken 20:23
Dere som har bestilt i tidrommet tidlig/medio august, hvilke farge har dere valgt?

Vi er 3 kamerater som har bestilt bil med 1 dags mellomrom. Mine 2 kamerater har blå, jeg har midnight silver. Deres biler er i produksjon, min er ankommet fabrikken i nederland. Kan det være fargen som spiller inn?

Tai


Jeg har også bestilt blå, min er også i produksjon (vel og merke Model S). Så man kan begynne å lure.

geear

Sitat fra: Tai på søndag 10. september 2017, klokken 20:23
Dere som har bestilt i tidrommet tidlig/medio august, hvilke farge har dere valgt?

Vi er 3 kamerater som har bestilt bil med 1 dags mellomrom. Mine 2 kamerater har blå, jeg har midnight silver. Deres biler er i produksjon, min er ankommet fabrikken i nederland. Kan det være fargen som spiller inn?

Tai
Skjønner ingenting, jeg har også bestilt Midnight silver og bekreftet to dager før deg, er enda ikke produsert engang.

oleredv

Bestillte Midnight Silver som blei bekrefta 01.08. Har ingen anelse kor bilen er, siste info frå DS er at den blei ferdig produsert 25.08. MyTesla påstår at den er i produksjon fremdels.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Tai

Er det X75 dere har bestilt?

Enkel spec:
X75
Midnight silver
Krem skinninteriør
Premium int.
Oppgradert autopilot.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

spirrevipp

Sitat fra: Tai på søndag 10. september 2017, klokken 20:23
Vi er 3 kamerater som har bestilt bil med 1 dags mellomrom. Mine 2 kamerater har blå, jeg har midnight silver. Deres biler er i produksjon, min er ankommet fabrikken i nederland. Kan det være fargen som spiller inn?

Kanskje det er en MyTesla-bug? Har du fått bekreftet fra DS at bilen faktisk er i Europa?
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Breezec

Sitat fra: gr på søndag 10. september 2017, klokken 21:01
Sitat fra: Tai på søndag 10. september 2017, klokken 20:23
Dere som har bestilt i tidrommet tidlig/medio august, hvilke farge har dere valgt?

Vi er 3 kamerater som har bestilt bil med 1 dags mellomrom. Mine 2 kamerater har blå, jeg har midnight silver. Deres biler er i produksjon, min er ankommet fabrikken i nederland. Kan det være fargen som spiller inn?

Tai
Skjønner ingenting, jeg har også bestilt Midnight silver og bekreftet to dager før deg, er enda ikke produsert engang.

Midnight silver her også, ikke i produksjon. Må være 7-seter som gir sen produksjon.
2022 Model 3 Performance

Tai

Sitat fra: spirrevipp på søndag 10. september 2017, klokken 21:38
Kanskje det er en MyTesla-bug? Har du fått bekreftet fra DS at bilen faktisk er i Europa?

Kan godt være. Har ikke hørt noe fra DS, hvis bilen var like rundt hjørnet burde det tikket inn en mail fra ham/henne.

Da jeg ventet på min Model S fikk jeg på et tidspunkt beskjed på MyTesla at bilen var i produksjon. Etter 2 uker gikk den tilbake til pre produksjon. Jeg har vært med på dette før så tar dette med knusende ro. Bilen kommer når den kommer :-D

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

geear

Sitat fra: Tai på søndag 10. september 2017, klokken 21:24
Er det X75 dere har bestilt?

Enkel spec:
X75
Midnight silver
Krem skinninteriør
Premium int.
Oppgradert autopilot.

Tai
X75
Midnight silver
AP
7-seter

tryvann

Kan noen forklare meg ett og annet:
Jeg bestilte 31/7 en model X75, perlemorhvit, sort vegan, 7-seter, AP og premium-pakke.
Fortsatt står det at den er planlagt for produksjon...
Begynner å bli litt frustrert. I tillegg spratt en opp til levering november/tidlig desember.
Kan ikke si jeg liker utviklingen.

Min svoger bestilte en S75D, og den gikk i produksjon nesten umiddelbart. Frykter han får sin flere måneder før jeg får min.

Er det noen her som kan gi meg et vettugt svar? Kan det være at myTesla bugger som bare det, eller må jeg bare smøre meg med en hel haug med tålmodighet?  >:(
2014 VW e-UP!
2014 P85+ (solgt)
2017 X75D (lev nov/des)
Model 3 (reservasjon)

Mats JB

Sitat fra: tryvann på mandag 11. september 2017, klokken 09:21
Kan noen forklare meg ett og annet:
Jeg bestilte 31/7 en model X75, perlemorhvit, sort vegan, 7-seter, AP og premium-pakke.
Fortsatt står det at den er planlagt for produksjon...
Begynner å bli litt frustrert. I tillegg spratt en opp til levering november/tidlig desember.
Kan ikke si jeg liker utviklingen.

Min svoger bestilte en S75D, og den gikk i produksjon nesten umiddelbart. Frykter han får sin flere måneder før jeg får min.

Er det noen her som kan gi meg et vettugt svar? Kan det være at myTesla bugger som bare det, eller må jeg bare smøre meg med en hel haug med tålmodighet?  >:(

Har du spørsmål om bestillingen din? Ta kontakt med leveringsteamet på DeliveryNO@tesla.com
S75D 2017

steam

Sitat fra: tryvann på mandag 11. september 2017, klokken 09:21
Kan noen forklare meg ett og annet:
Jeg bestilte 31/7 en model X75, perlemorhvit, sort vegan, 7-seter, AP og premium-pakke.
Fortsatt står det at den er planlagt for produksjon...
Begynner å bli litt frustrert. I tillegg spratt en opp til levering november/tidlig desember.
Kan ikke si jeg liker utviklingen.

Min svoger bestilte en S75D, og den gikk i produksjon nesten umiddelbart. Frykter han får sin flere måneder før jeg får min.

Er det noen her som kan gi meg et vettugt svar? Kan det være at myTesla bugger som bare det, eller må jeg bare smøre meg med en hel haug med tålmodighet?  >:(

Biler produseres i opplag. Ja, det kan bety at din svoger får bilen sin flere måneder før din, men hva spiller vel det for noen rolle? Status på MyTesla er ikke til å stole på, kontakt DS.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

geear

Sitat fra: Mats JB på mandag 11. september 2017, klokken 11:05
Har du spørsmål om bestillingen din? Ta kontakt med leveringsteamet på DeliveryNO@tesla.com
Hjelper lite når all mailen dit går > /dev/null.

ChrisG

Jeg venter på en MS som ble bekreftet 08.08. I slutten av forrige uke gikk den fra "i produksjon" til "ankommet Tilburg-fabrikken". Snakket med delivery nå, og de sier at bilen er under transport til østkysten av USA, og fraktes derifra til Europa. Forventet levering er fremdeles tidlig i november.

Sjaugen

Sitat fra: gr på mandag 11. september 2017, klokken 13:59
Sitat fra: Mats JB på mandag 11. september 2017, klokken 11:05
Har du spørsmål om bestillingen din? Ta kontakt med leveringsteamet på DeliveryNO@tesla.com
Hjelper lite når all mailen dit går > /dev/null.

Er det IT-språk for at mails dit går rett i søppeldunken/ blir ignorert?
2017 S 75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA