Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

jazzwheel

Sitat fra: toreolsensan på onsdag 06. september 2017, klokken 20:32
Nå endret min status seg også fra 13.–27 september til "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa" og "Sent i september - October".

Omtrent samme, fra 16-30 september til nå "Beregnet leveringstid: September - Early October"

beko

Bekreftet 9. august, Og den  har vært i produksjon siden 11 august. Tar produksjonen så lang tid?

Beregnet leveringstid: Sent oktober- november

Edit: Ringte DS idag, fikk beskjed om at produksjon vil starte neste uke

steam

#272
Sitat fra: beko på torsdag 07. september 2017, klokken 12:03
Bekreftet 9. august, Og den  har vært i produksjon siden 11 august. Tar produksjonen så lang tid?

Beregnet leveringstid: Sent oktober- november

Edit: Ringte DS idag, fikk beskjed om at produksjon vil starte neste uke

Bilene produseres i "opplag". Så hvis du var uheldig så var er opplag av din konfigurasjon ferdig rett før du bekreftet.

EDIT: Masse idiotiske skrivefeil
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Red_Harvest

Fikk svar fra DS om at MyTesla viste feil ifm Tilburg og at bilen min fortsatt var i USA.

Bekreftet 26/7.

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk


Thorvald

Bestilt 31.07. og bekreftet 08.08. Ble nettopp endret fra i produksjon til ferdig produsert og i transitt.

S75D
Hvit perlemor
Premium
Ap2 (står aph3 i koder)
Panoramatak
21" sommer 19" nokian vinter
Sort "skinn" og karbon interiør

VIN 21480x



ChrisG

Jeg venter på en Model S som ble bekreftet 08.08. I går endret bilen status fra i produksjon til ferdig produsert og på vei til Europa. I dag sier status at bilen har ankommet Tilburg. Har de begynt å fly bilene over, eller det det noe som er feil? Den sier fremdeles oktober- tidlig november om leveringstidspunkt.

steam

Sitat fra: ChrisG på lørdag 09. september 2017, klokken 10:42
Jeg venter på en Model S som ble bekreftet 08.08. I går endret bilen status fra i produksjon til ferdig produsert og på vei til Europa. I dag sier status at bilen har ankommet Tilburg. Har de begynt å fly bilene over, eller det det noe som er feil? Den sier fremdeles oktober- tidlig november om leveringstidspunkt.

Det viser seg at de flyr inn biler i spesialtilfeller, men status på MyTesla er ikke til å stole på. Du kan ikke belage deg på informasjon der.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

sjossang

Sitat fra: steam på lørdag 09. september 2017, klokken 10:54
Det viser seg at de flyr inn biler i spesialtilfeller, men status på MyTesla er ikke til å stole på. Du kan ikke belage deg på informasjon der.

Tipper det var et forsøk på å være morsom fra Delivery sin side...
Y LR hvit/hvit

ModelS_Oslo88

Sitat fra: sjossang på lørdag 09. september 2017, klokken 17:19
Sitat fra: steam på lørdag 09. september 2017, klokken 10:54
Det viser seg at de flyr inn biler i spesialtilfeller, men status på MyTesla er ikke til å stole på. Du kan ikke belage deg på informasjon der.

Tipper det var et forsøk på å være morsom fra Delivery sin side...

De må jo skjønne at de kan ikke joke med desperate Tesla junkies ;D

Gordon Retriever

Delivery var påfallende detaljerte mht. navn på flytyper...

Er dette en Teslaversjonen av Haltur Trebeinson???

Thorvald

Sitat fra: Fr1g1 på torsdag 07. september 2017, klokken 20:13
Bestilt 31.07. og bekreftet 08.08. Ble nettopp endret fra i produksjon til ferdig produsert og i transitt.

S75D
Hvit perlemor
Premium
Ap2 (står aph3 i koder)
Panoramatak
21" sommer 19" nokian vinter
Sort "skinn" og karbon interiør

VIN 21480x

Vipps så var denne også i Tilburg!

AirCanada

Bestilte nærmest identisk bil, men i blå. VIN2137XX.
Oppdateringene fra Tesla på logistikken er skremmende dårlig.
TMS 75D (levering oktober 2017)

bergie

Sitat fra: bergie på lørdag 02. september 2017, klokken 12:45
Vår X75D midnight silver med AP (ellers standard) bekreftet 16 august har endret status til i produksjon nå det siste døgnet.

Status på denne ble i kveld endret til:
Your Tesla has been built and is in transit from our Fremont factory to the port within the United States.

Fremdeles levering sent oktober - november.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

1000kwh

Ingen endring på min bekreftet 6. aug. Fortsatt i produksjon :(


oleredv

Ser ut til at Don Carlos er forsinka. Ny oppgitt dato for avgang frå Baltimore er 17.09, var opprinnelig 14.09. WW opererer fortsatt med ankomst Zeebrugge 23.09, men det skal nok holde hardt!
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA