Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

Red_Harvest

Min bil står oppført med:

Din Tesla har ankommet Tilburg-fabrikken i Nederland for sluttmontering. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

Når kan man forvente at den dukker opp?

Har fortsatt oktober-early november som estimat. Men tar det virkelig så lang tid etter at den er ankommet Nederland?

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk


steam

Sitat fra: Red_Harvest på onsdag 06. september 2017, klokken 11:54
Min bil står oppført med:

Din Tesla har ankommet Tilburg-fabrikken i Nederland for sluttmontering. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

Når kan man forvente at den dukker opp?

Har fortsatt oktober-early november som estimat. Men tar det virkelig så lang tid etter at den er ankommet Nederland?

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Min sier også dette, men jeg vet at min bil IKKE er i Nederland da den dro fra Baltimore den 01.09. Når bekreftet du? og har du snakket med DS på veien for å få oppdateringer?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

MyMuffin

Sitat fra: Red_Harvest på onsdag 06. september 2017, klokken 11:54
Min bil står oppført med:

Din Tesla har ankommet Tilburg-fabrikken i Nederland for sluttmontering. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

Når kan man forvente at den dukker opp?

Har fortsatt oktober-early november som estimat. Men tar det virkelig så lang tid etter at den er ankommet Nederland?

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Litt mystisk hvordan du kan ha oktober til november levering når bilen allerede er i tilburg.

Min bil er fortsatt i transitt til havn i USA og jeg har beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

Red_Harvest

Jeg bekreftet 26.07.

Ikke snakket med DS.

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk


steam

#259
Sitat fra: MyMuffin på onsdag 06. september 2017, klokken 11:59
Sitat fra: Red_Harvest på onsdag 06. september 2017, klokken 11:54
Min bil står oppført med:

Din Tesla har ankommet Tillburg-fabrikken i Nederland for sluttmontering. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet.

Når kan man forvente at den dukker opp?

Har fortsatt oktober-early november som estimat. Men tar det virkelig så lang tid etter at den er ankommet Nederland?

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk

Litt mystisk hvordan du kan ha oktober til november levering når bilen allerede er i tilburg.

Min bil er fortsatt i transitt til havn i USA og jeg har beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Og jeg har status at bilen er i TIlburd, men leveringstid estimert til sent september - Oktober. Hadde håpet jeg skulle få en datospesifikasjon nå snart.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

bergie

Sitat fra: CaZpaH på onsdag 06. september 2017, klokken 09:13
Bestilte min TMX i butikk som ble bekreftet 11. august og selger sa at hengerfeste var standard og inkludert. Står heller ingenting om det i bestillingen min. Husker det stod om det i konfiguratoren da jeg bestilte i butikken.

Men ring selger evt. send mail og hør hvis du vil ha det 100% bekreftet.

Sendte Mail til deliveryno som bekreftet at den kommer med krok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

El Pastor

Min MyTesla sto ca en uke "i produksjon", en dag "ferdig produsert" også direkte til "ankommet fabrikken i Tilburg". Mistenker at MyTesla er helt ute å kjøre, og at bilen ikke har forlatt USA enda. I beste fall på båt. Hadde oktober/november, men er nå september/oktober. Bekreftet i starten av august. Blir veldig overrasket hvis den er klar før november.

steam

Sitat fra: El Pastor på onsdag 06. september 2017, klokken 13:44
Min MyTesla sto ca en uke "i produksjon", en dag "ferdig produsert" også direkte til "ankommet fabrikken i Tilburg". Mistenker at MyTesla er helt ute å kjøre, og at bilen ikke har forlatt USA enda. I beste fall på båt. Hadde oktober/november, men er nå september/oktober. Bekreftet i starten av august. Blir veldig overrasket hvis den er klar før november.

Som jeg har sagt til mange andre, så bekreftet jeg min 31.07 og min dro (mest sannsynlig) med Salome fra Baltimore 01.09. Det kan godt hende (spesielt hvis du bestilte med stoffseter) at den ble produsert rett etter du bekreftet og så sendt med Tog til Baltimore.
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

El Pastor

Min gikk ikke i produksjon før siste uke av august. Er med vegan skinn.

Øggen

Sitat fra: steam på onsdag 06. september 2017, klokken 14:14

Som jeg har sagt til mange andre, så bekreftet jeg min 31.07 og min dro (mest sannsynlig) med Salome fra Baltimore 01.09. Det kan godt hende (spesielt hvis du bestilte med stoffseter) at den ble produsert rett etter du bekreftet og så sendt med Tog til Baltimore.

Sånn heilt ut av det blå, kor lang tid bruka et tog å krysse statene da?? E jo et stykke det også!
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

steam

Sitat fra: Øggen på onsdag 06. september 2017, klokken 15:24
Sitat fra: steam på onsdag 06. september 2017, klokken 14:14

Som jeg har sagt til mange andre, så bekreftet jeg min 31.07 og min dro (mest sannsynlig) med Salome fra Baltimore 01.09. Det kan godt hende (spesielt hvis du bestilte med stoffseter) at den ble produsert rett etter du bekreftet og så sendt med Tog til Baltimore.

Sånn heilt ut av det blå, kor lang tid bruka et tog å krysse statene da?? E jo et stykke det også!

Par dager kanskje? 2-3?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Mats JB

Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 12:56
Sitat fra: steam på mandag 04. september 2017, klokken 12:26
Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 10:55
Endret til

Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Skjønner ingen ting jeg :s

Hva ble det endret fra? Når bekreftet du? Vennligst legg med denne informasjonen hver gang man poster oppdateringer.

Bekreftet 31.07.17.
Fra -> oktober - november, til september - tidlig oktober

Endret 04.09.17 til Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Ny endring 06.09.17.

"Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."
"Beregnet leveringstid: September - Early October"

Snodig.
S75D 2017

West

Sitat fra: Mats JB på onsdag 06. september 2017, klokken 20:07
Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 12:56
Sitat fra: steam på mandag 04. september 2017, klokken 12:26
Sitat fra: Mats JB på mandag 04. september 2017, klokken 10:55
Endret til

Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Skjønner ingen ting jeg :s

Hva ble det endret fra? Når bekreftet du? Vennligst legg med denne informasjonen hver gang man poster oppdateringer.

Bekreftet 31.07.17.
Fra -> oktober - november, til september - tidlig oktober

Endret 04.09.17 til Beregnet leveringstid: September 21, 2017 - October 5, 2017

Ny endring 06.09.17.

"Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa."
"Beregnet leveringstid: September - Early October"

Snodig.

Har akkurat den samme endringen...
X75D mottatt 30.09.17.

toreolsensan

Nå endret min status seg også fra 13.–27 september til "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa" og "Sent i september - October".

Har forøvrig sendt mail til selger i Trondheim ang presisering av leveringstidspunkt samt spørsmål om tilvalg av Autopilot før utlevering, men ikke noe svar å få...
Model S75D sept 2017 Premium, AP2.0

Red_Harvest

Bilene blir produsert og shippet i batcher. Er ikke gitt at fordi man har tidligere bekreftelsesdato at man får bilen før noen andre. Er sannsynligvis veldig avhengig av config. F.eks lakk og utstyr. Derfor store variasjoner ift hva folk opplever.

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA