Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

Tuten

Etter at jeg avbestilte min august-levering, og bestilte ny 75D med luft, tenkte jeg vi kunne oppdatere båter, datoer etc. her.
2017 Model S 75D


jcnorway

Sitat fra: Nasatech på tirsdag 01. august 2017, klokken 17:06
Og registrere VIN her: http://www.itanywhere.no/vin.php

Den der funker så som så.

Registrerte min der men fikk vel først varsel om registreringen 3-4 dager etter at jeg hadde hentet ut bilen
Bosted: Oslo
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

Nasatech

Sitat fra: jcnorway på tirsdag 01. august 2017, klokken 17:36
Sitat fra: Nasatech på tirsdag 01. august 2017, klokken 17:06
Og registrere VIN her: http://www.itanywhere.no/vin.php

Den der funker så som så.

Registrerte min der men fikk vel først varsel om registreringen 3-4 dager etter at jeg hadde hentet ut bilen

Ja. Hadde litt problemer med den, men har skrevet om hele greia

Men noen ganger regger de bilen samme dag da. Da får man ikke sjekket det noe før.

-Xee-

Jeg kansellerte også min august-levering, og bestilte ny bil i går, og design studio viser oktober levering. Ser nå at leveringen inne på MyTesla har blitt endret til november-tidlig desember :/

Veldig frustrerende! Hvorfor i huleste viser de oktober i design studio da? Selgeren opplyste også om oktober-levering.

Den forrige bilen bestlte jeg 29. mai, og den hadde ankommet Drammen allerede 27. juli - snaue to mnd.

Tuten

Hm. Bekrefta 26. Juli da det stod levering oktober. Inne på MyTesla står det october-early november nå.
2017 Model S 75D

olvi

Sitat fra: Tuten på tirsdag 01. august 2017, klokken 20:07
Hm. Bekrefta 26. Juli da det stod levering oktober. Inne på MyTesla står det october-early november nå.

Jeg bekreftet den 25. juli. Har estimert levering sent september - oktober.
Virker som litt bingo dette.    ???

Tuten

Tipper disse bilene ender opp på samme båt, så justerer leveringstidspunktet seg igjen.
2017 Model S 75D

Nasatech

Tesla har jo slitt med å få inn alle salgene. De fortalte meg at der var kaos der på mandag. Da kan det kanskje være noen blir flyttet litt fremover? Estimatet er vel beregnet på vanlig salg og ikke at 100 kjøper i 1 butikk på 1 dag ;)

Teslus

Jeg bestilte 22 juli og bekreftet design 25 juli. Står levering sent september - oktober hos meg nå. Selger fortalte meg at midten av oktober er nok bilen her :) Så gjennstår det å se om det blir en tesla-uke eller to på overtid..  ;)

Mats JB

Bekreftet 01.08.17.

"Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.

Beregnet leveringstid: October - Early November"
S75D 2017

-Xee-

Sitat fra: matsjbno på torsdag 03. august 2017, klokken 10:42
Bekreftet 01.08.17.

"Din Tesla er for øyeblikket i produksjon.

Beregnet leveringstid: October - Early November"


Jeg hadde visst maks uflaks. Bekreftet bestilling en dag før deg, men leveringstiden er november - tidlig desember :/

S75D. Din?

Mats JB

S 75D ja.

Bestilling hos Tesla på Skøyen, vet ikke om det kanskje har hatt betydning for leveringstiden.
S75D 2017

mthoring

Jeg bestilte første dag luftfjæring ble reintrodusert (22. juli). Jeg lot bare bilen være til den ble autobekreftet forrige lørdag (29.), slik at jeg fikk med model 3 lansering først.
Når den ble bekreftet så står den med levering sent september / oktober.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

-Xee-

Min endret seg fra november-tidlig desember til oktober-tidlig november i dag. Og status er nå "under produksjon".

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA