Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Barnespeil

Startet av Stone Cold, tirsdag 01. august 2017, klokken 09:13

« forrige - neste »

Stone Cold

Hei. Jeg lurer på om noen kan anbefale et barnespeil som kan festes godt? Kjøpe et speil med stropp som var "det mest solgte", men med de noe uvanlige "nakkestøttene" i Model S så sitter ikke dette godt fast. Tenker på speil som gjør at man kan se barnet i bakovervendt barnesete . Setter pris på gode råd

Tor Inge Skaar

Vi bruker speilet fra besafe. Det er bare stroppfeste så det sitter ikke perfekt på den midtre nakkestøtten i S, men det har vært godt nok for oss. Får god oversikt over minsten i det bakovervendte setet.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk


Stone Cold


Muffinman

Vi bruker stropp ned i forankringspunkt for klappseter i bagasjerommet for å unngå at speilet skal kunne fyke av ved en kollisjon.

krister461

Har sett et med sugepropp som kan festes i taket, men vet ikke hvor det kjøpes...

BMW850

Barnespeil?! Hva er det og hva brukes det til? Var ikke noe sånt da mine var små ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

henrikj

Vi brukte https://www.mimmis.no/miyali-bamsespeil-hund. Det har en "rispose" som vekt bak, som jeg la over bakseteryggen og låste på plass med hattehyllen. Det fungerte fint og satt godt :)

bjornb

Jeg har speil kjøpt hos NAF eller noe, enkel sak med stropp som festes rundt hodestøtte. Har festet en ekstra stropp ned til forankringspunktet bak slik at det sitter:
Tesla Model YP - tidl.: Model Y LR, Model S 90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA