Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Delskinn vs. Veganskinn

Startet av 50%NoFuel, mandag 24. juli 2017, klokken 23:58

« forrige - neste »

50%NoFuel

Vurderer å bestille en TMX eller TMS. Hva tenker dere ift delskinn vs. veganskinn?
Fremtiden er elektrisk

Nasatech

Sitat fra: 50%NoFuel på mandag 24. juli 2017, klokken 23:58
Vurderer å bestille en TMX eller TMS. Hva tenker dere ift delskinn vs. veganskinn?

Nå er det vel vegan i alle biler og det skal jo være veldig bra! Har ikke testet det, men TeslaBjørn har jo kjørt 70.000 i sine.

Espen Hugaas Andersen

Jeg har delskinn og syns setene er supre. Kjørte 3500 km bilferie i sommer og hadde ingenting å utsette på setene.

Men jeg hadde vurdert å kjøpe vegan-skinn om jeg ville ha noe annet enn svart.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

olavxxx

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på tirsdag 25. juli 2017, klokken 00:04
Jeg har delskinn og syns setene er supre. Kjørte 3500 km bilferie i sommer og hadde ingenting å utsette på setene.

Men jeg hadde vurdert å kjøpe vegan-skinn om jeg ville ha noe annet enn svart.
Tekstilene er såpass nice at hvis man vil ha sorte seter, ville jeg også valgt de.

Red_Harvest

Jeg personlig har troen på de nye setene. Men valget kommer helt ann på hvordan du har utstyrt resten av bilen. Hvis du ikke har valgt premium-pakken etc, så er det ikke nødvendig med "skinn" heller tenker jeg. Har noe med helhet og totalpris å gjøre...

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk


Øggen

Ej he veldig trua på dei nye seta mtp kvalitet og følelse. Likte dei komforten i dei kvite, men bli bestillt svarte no.
Dette e nokke som dei store firma også vil ta ibruk meir og meir i framtia. Garantert.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA