Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prisreduksjon og luftfjæring nå inkl. På 75 utgaver.

Startet av MyMuffin, lørdag 22. juli 2017, klokken 08:39

« forrige - neste »

Somni

Sitat fra: Nasatech på lørdag 22. juli 2017, klokken 18:34
Sitat fra: Bols på lørdag 22. juli 2017, klokken 18:33
Går det an å overføre bestillinger? Hvis noen har en 75D i bestilling som de ønsker å kansellere for å få luftfjæring, så kan det hende jeg er interessert i overta bestillingen. Trenger primært pano og ap, luft er ikke så viktig. Kan evt dele depositumet.

Kan ikke overføres så vidt jeg vet, men dere kan gjøre en avtale. Bilen kan selges i det den blir levert og da får man ingen avgifter på det.

Da mister man gratis superlading.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

fem


Leafy

Sitat fra: TeslaK på lørdag 22. juli 2017, klokken 13:07
Konge! Nå er det rett før bestillingen legges inn. Men må få bekreftet oppgradert mcu først.

Nooen som vet mer rundt oppdatert MCU?
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

MyTess

Sitat fra: Leafy på lørdag 22. juli 2017, klokken 19:29
Sitat fra: TeslaK på lørdag 22. juli 2017, klokken 13:07
Konge! Nå er det rett før bestillingen legges inn. Men må få bekreftet oppgradert mcu først.

Nooen som vet mer rundt oppdatert MCU?

Hva er MCU?


Sent from my iPhone using Tapatalk

El Pastor

Noen som vet om de har fjernet skinnseter? Står bare svart interiør på specen min bekreftet 4 juli, og det står ikke lenger skinn i design studio - kun "premium interiør"?

spirrevipp

Det snakkes noe på TMC om at de nye setene ikke er ekte skinn, men syntetisk av samme typen som er i de hvite setene.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Øggen

Fikk bekrefta idag at ALLE biler fra no av kjem med "vegan-skinn" av samme type som det kvite, men no også i svart og kremfarget.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Cookie Monster

#82
Rwd 75 blir tatt bort. Så kommer vel neppe noe ny DU der heller ;)

https://electrek.co/2017/07/22/tesla-discontinue-cheapest-version-model-s-75-rwd-ahead-model-3/

SitatThe company confirmed to Electrek that discontinuing the option is in the plans by the end of the year – without any firm date for now. 
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

El Pastor

Takk for svar. Da virker det som om de har fjernet dette fra allerede bestilte biler fra juli også, siden det ikke lenger står skinn i specen? Da er det derfor jeg har fått showroom discount kanskje? Det var vel omtrent samme pris som skinnpakka. Kan noen andre sjekke dette i sin spec?

Solarbroom

Jeg hadde vanlig tekstilseter, og har også fått showroom discount. Så tror ikke det kan være det? Bestilte 17.07

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Jobber hos Grønn Kontakt.

chaglen

Samme situasjon. Virker som skinnsetene er tatt bort etter oppdatert spec. Lurer på hvordan kvalitet og "look & feel" er med vegan sammenlignet med vanlig skinnseter. Litt skeptisk, men åpen for at det kan bli bra. Er det altså ikke noe skinn igjen i bilen? Alt er syntetisk?
2017: Tesla Model S 75D 2017
2016: Tesla Model S 2013 Signature 85 kWh (solgt)
2014: BMW i3 2014 (solgt)
2010-2013: Buddy Pluss BAES 2010 (solgt)

Surkaal

Hei,

Som flere her inne sitter jeg også med en bestilling av en 75D. Jeg fikk med meg oppgradert DU, men ikke oppgradert lader og de seneste endringene inkl. luftfjæring.

Luftfjæring er noe vi veldig gjerne skulle hatt. Jeg ser at hvis jeg dropper vinterpakken (bestilte ikke HiFi) blir bilen rimeligere, men jeg får da med oppgradert lader, luft, tåkelys m.m.

Tankene går mot avbestilling og tap av 15k i depositum.

Det jeg lurer på er hvordan evt. kan jeg avbestille bilen og hvilke mulighet har jeg for å trekke meg fra avtalen? Er det enkel / standard prosedyre eller kan jeg risikere at Tesla nekter ?

2017 S75D Bekreftet 08.08.17
2017 S75D Avbestilt for luft
201? M3 Reservasjon

N00b

Tror dere ikke dette er grep Tesla gjør for å gjøre S mer premium i forhold til den kommende model 3?


HelectriC

Sitat fra: El Pastor på lørdag 22. juli 2017, klokken 20:09
Takk for svar. Da virker det som om de har fjernet dette fra allerede bestilte biler fra juli også, siden det ikke lenger står skinn i specen? Da er det derfor jeg har fått showroom discount kanskje? Det var vel omtrent samme pris som skinnpakka. Kan noen andre sjekke dette i sin spec?

Merkelige greier, om jeg sjekker "view spec" står det ikke lenger skinn dog med showroom discount, men om jeg sjekker "bestillingsavtale" lenger ned på MyTesla står det fremdeles skinn men med pris før endringen idag.
Jeg er veldig skeptisk til veganmaterialet. Derfor jeg ikke gikk for ultrahvit. Jeg er veldig varm av meg og ville helst hatt ventilasjon, men når ikke det gikk å få valgte jeg svart for å være sikker på skinn. I tillegg merkelig om skinn er tatt vekk fra bestillingen min og erstattet med vegan mens det fremdeles er bilde på gamle baksete?? Her må noen avklaringer til for å ikke få meg å kansellere hele bestillingen.
ioniq 5

Nasatech

Sitat fra: Surkaal på lørdag 22. juli 2017, klokken 20:44

Det jeg lurer på er hvordan evt. kan jeg avbestille bilen og hvilke mulighet har jeg for å trekke meg fra avtalen? Er det enkel / standard prosedyre eller kan jeg risikere at Tesla nekter ?

Godt spørsmål. Har en kamerat som avbestilte to ganger. Han ble "bannlyst" og måtte bestille i konas navn.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA