Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Anbefaling lakkforsegling Tesla Model S

Startet av Kito76, torsdag 20. juli 2017, klokken 20:23

« forrige - neste »

Kito76

Hei,

Vil gjerne lakkforsegle min TMS og lurer på hvem som anbefales i Oslo. Ca pris?


Kito76

Takk, sikkert mye bra gjennom detailersclub, men ønsker å få det gjort av profesjonelle og ikke privat. Nærheten av Oslo.

krister461

Du finner begge deler på detailersclub, deriblant disse som skal være flinke: https://facebook.com/aliendetailingnorge/

Knut Røe

Sitat fra: Kito76 på torsdag 20. juli 2017, klokken 21:44
Takk, sikkert mye bra gjennom detailersclub, men ønsker å få det gjort av profesjonelle og ikke privat. Nærheten av Oslo.
De private er gjerne flinkere da det er entusiaster som har det som lidenskap og hobby. De tar jobber for å få råd til mer utstyr og for å bygge kompetanse. Ikke "Profesjonelle" som du sier der det er mer samlebånd over virksomheten og ikke så mye øye for detaljer.

snd

Sitat fra: tiger`n på torsdag 20. juli 2017, klokken 22:07
Sitat fra: Kito76 på torsdag 20. juli 2017, klokken 21:44
Takk, sikkert mye bra gjennom detailersclub, men ønsker å få det gjort av profesjonelle og ikke privat. Nærheten av Oslo.
De private er gjerne flinkere da det er entusiaster som har det som lidenskap og hobby. De tar jobber for å få råd til mer utstyr og for å bygge kompetanse. Ikke "Profesjonelle" som du sier der det er mer samlebånd over virksomheten og ikke så mye øye for detaljer.

Kunne ikke vært mer enig. Man får lyst til å gi noe ekstra etter endt jobb hos private entusiaster.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Dnn .

#6
Mange i dcn gjør en j*vla bra jobb! Men om du ønsker det beste og hos et firma, så kan jeg anbefale deg noe blant bransjens beste her i landet. Brynildsen autospa litt utafor Oslo, eller Carspa ved gamle byen i Oslo.

Brynildsen ga meg pris på 7000 på keramisk coating på helt ny ioniq (da mot at klargjørere ikke rørte lakken)
Dette var da en finish-polering før lakkbeskyttelse. Bare for å få fram ekstra gløden og fjerne de små ripene som har kommet under transport.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

spirrevipp

Enige med det de andre skriver her, mange meget dyktige folk på DCN. Fikk lagt coating på min av en av dem og helt overbevist om at den jobben ikke står noe tilbake for det jeg ville fått hos et firma, snarere tvert om.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Kito76

Takk for tipset om DCN. Fant Oslo autospa og ble meget fornøyd med lakkforsegling og polering.

borge

Er det noen som anbefales,privat eller firma, i stavanger/sandnes? Helst i 2000-5000kr klassen.

Muffinman

Lakkforsegling til 2000kr? Med tanke på at forarbeidet  tar mange timer og prisen på produktene tror jeg ikke du skal ha forhåpninger om et godt resultat da. 5000 er knapt det også. Dessverre er arbeidslivskriminalitet utbredt i bransjen, så bruk heller tusenlappene som trengs å få det gjort hos velrenomerte aktører, eventuelt private entusiaster som det nevnes omkring her.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA