Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reservasjon av nye Nissan Leaf 2018

Startet av Ampera, tirsdag 18. juli 2017, klokken 13:48

« forrige - neste »

Ampera

Hei.
Nå kan man betale 10000 og reservere plass i køen.
Her kan vi som har reservert skrive når og hvilken plass vi fikk og forventet leveringstid når dette kommer :)

Ladrab

Sitat fra: Ampera på tirsdag 18. juli 2017, klokken 13:48
Hei.
Nå kan man betale 10000 og reservere plass i køen.
Her kan vi som har reservert skrive når og hvilken plass vi fikk og forventet leveringstid når dette kommer :)

Og hos hvilken Nissan forhandler er dette? Finner ingen info om dette hverken på Nissan.no eller hos Birger N. Haug..
Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

Bombus

Reserverte hos BNH Oslo i dag. De har vel ikke oppdatert nettsider enda.
2018 Nissan Leaf

Ladrab

Sitat fra: Bombus på tirsdag 18. juli 2017, klokken 22:52
Reserverte hos BNH Oslo i dag. De har vel ikke oppdatert nettsider enda.

Takk, da blir det en tur innom BNH i dag
Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

svingen

Hvordan er vilkårene/regler eller hva man skal si samme som tessla? Må innrømme er litt skuffet da jeg står på intresse liste hos dem og skulle få info så fort det var noe og har hørt 0.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

daktari

Muntlige premisser: fullt refunderbart. Kan se bilen før beslutning om kjøp. Usikker på køordninen men har fått et ordrenummer.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

sjossang

Y LR hvit/hvit

sveink

Jeg har også reservert bil tidliger og ringte forhandler nå etter å ha lest dette. Fikk beskjed om at bilen trolig var klar for bestilling medio august, og dette med innbetaling på forhånd ikke var nødvendig.  Andre som har hørt dette?

hansob

Jeg var innom Vestfold Auto og de har heller ikke hørt om dette. De har kun en intern interesseliste.
Bestilt Tesla Y LR Blå  6/2-23
Ampera-E 2018
Nissan Leaf Tekna 2014 6,6 kW
Bestilt 2018 Leaf Launch Edition men avbestilt
Halden

svingen

Da var pengene overført,fikk beskjed om att jeg var  prioritert ved salgstart. Ingen nr osv så virker som det er et vist antall biler som kommer i starten som hver forhandler får så velger de forskjelige litt forskjelige løsninger?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Skvulp

Da har jeg reservert på nett.
Var ingen betaling, blir vel ringt opp da?
Model 3 Reservasjon 31.03.16
Nissan Leaf 2012-Solgt
Nissan Leaf 2018 kansellert reservasjon

Myrvang

Hvor på nettet? Fant ikke noe på nissan.no?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Ampera

Fikk følgende svar etter å ha spurt om kø nummer:
"Vi har ingen kø system, men du som har betalt depositum vil få prioritet ved salgsstart."

Bombus

2018 Nissan Leaf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA