Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 600 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Salgsavdelingen til Tesla

Startet av Y_A, torsdag 05. oktober 2017, klokken 17:30

« forrige - neste »

Y_A

Hei,

Prøver å komme i kontakt med salgsavdelingen hos Tesla.. har ventet over en time i tlf, uten å lykkes. Får heller ikke svar på mail..

Hvordan komme i kontakt med de? noen som vet?  :)

TeslaModelX

Sitat fra: Y_A på torsdag 05. oktober 2017, klokken 17:30
Hei,

Prøver å komme i kontakt med salgsavdelingen hos Tesla.. har ventet over en time i tlf, uten å lykkes. Får heller ikke svar på mail..

Hvordan komme i kontakt med de? noen som vet?  :)

Hvilken salgsavdeling er det du prøver å kontakte?

Y_A

Har ringt nr som står på Tesla sin nettside. Samtidig ringt Tesla Drammen, men blir bare overført over til det nr som ligger på Tesla sin nettside.

TeslaModelX

Sitat fra: Y_A på torsdag 05. oktober 2017, klokken 17:52
Har ringt nr som står på Tesla sin nettside. Samtidig ringt Tesla Drammen, men blir bare overført over til det nr som ligger på Tesla sin nettside.

Okay, av erfaring så er det nytteløst å ringe nummeret som står på siden til Tesla. Men, du burde få svar hos de lokale salgsavdelingene (jeg gjorde i det minste det).

Y_A

Vi ringte jo til Tesla Drammen, men blir uansett satt over til hovednr som står på Tesla sin side. Får bare prøve igjen i morgen...krysse fingrene på det går denne gangen  :)

steam

Sitat fra: Y_A på torsdag 05. oktober 2017, klokken 18:53
Vi ringte jo til Tesla Drammen, men blir uansett satt over til hovednr som står på Tesla sin side. Får bare prøve igjen i morgen...krysse fingrene på det går denne gangen  :)

Noe spesielt du lurer på da?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

Y_A

Tenkte å be om å få tilsendt et finansieringstilbud, før jeg bestille en ny bil.

tibber73

Det skjer i motsatt rekkefølge. Bestill først, så kan du velge finansiering. Da blir du kontaktet av Tesla eller så kommer tilbudet via SMS. Min bestilling var gjort på få minutter før finansiering var i boks.
Du har uansett en uke på deg dersom du ombestemmer deg.

PS: Send meg en PM dersom du trenger en referralkode for rabatt og fri superlading.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S 75D, VIN 226XXX, 14.12.2017
Tesla Model 3, reservert 01.04.2016 07:00, kansellert 03.2019
Nissan Leaf Tekna, VIN 6011XXX, 26.03.2014, solgt 01.2020

Tesley

Sitat fra: Y_A på torsdag 05. oktober 2017, klokken 22:58
Tenkte å be om å få tilsendt et finansieringstilbud, før jeg bestille en ny bil.

Hvis du lurer på noen detaljer rundt finansiering så er det bare å spørre her, eller sende en PM.  ;)
S75D - bekreftet 20. august

Y_A

Takk for all hjelp! Da har jeg vært i kontakt men en selger.  :+1:

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA