Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Chademo adaptere, TOCN tilbud

Startet av jlan, torsdag 13. juli 2017, klokken 17:44

« forrige - neste »

Espen Hugaas Andersen

Vet ikke om jeg fikk det tidlig fordi jeg heter "Andersen". Det er i så fall ikke den første listen jeg har vært på toppen av. ;)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Øggen

#16
Ja Ø ligge litt lenger nede på pri lista  ;)

EDIT 20.09.17: Adapter e sendt i posten, og på vei.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

zairup

Min skal være klar til henting så den blir hentet i helgen :) er forsåvidt R som er første bokstaven i etternavnet så regner ikke med at det går i alfabetisk rekkefølge, men kanskje ut fra når man bestilte?

Sent fra min MIX via Tapatalk


jlan

Hentet min i går - velorganisert utlevering i Bergen nå.
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

Espelectric

Hei

Er det planlagt en runde 2 med bestilling av disse varene?
X75D (85kWh)

teslashrink

Hei,
Er interessert i både Wall Connector og Chademo, kommer det en ny runde med bestillinger via klubben eller er jeg too late for this party?  8)

Lassen

Model S 75D - Midnight Silver, AP 2.0, HIFI, Vinterpakke, 21" Arachnid

Espelectric

X75D (85kWh)

spirrevipp

Joda, står all informasjon TOCN har om runde 2 der. Kort oppsummert: Ikke avklart om Tesla blir med på en runde til.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Trikkern

merker at jeg angrer på at jeg ventet til runde 2 (hvis det blir noen runde 2). hadde jo goood tid frem til bilen skulle komme  ;) den gang ei... :(
.
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

DagfinnN

Kjenner ikke ditt behov. Men jeg har ladet med Chademo 2 ganger på to år. Så en måned eller 6 fra og til ville ikke ha stresset meg.
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

o.b.lix

Har brukt chademo noen ganger - først og fremst når vi drar campingvogn med X, men også når jeg ikke gidder vente på køen på superlader i Bergen, og det blir stadig oftere...
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

CaZpaH

Noen nyheter rundt dette annet enn at det ser positivt ut med en runde 2?
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

geear

Det stod litt om det i novembermail fra TOCN for et par dager siden:

"Adapter og ladebokser
Sent i sommer startet vi en voldsom og til tider hektisk utleveringsrunde av adaptere og ladebokser over hele landet. Utleveringen ble ikke helt som vi antok da vi satte opp bestilingsskjemaet i juni. Det tok dessverre mye lenger tid å få varene levert fra Tesla enn det vi på forhånd hadde regnet med. Vi tømte like så godt hele sentrallageret til Tesla, ble det sagt.

De ble heller ikke utlevert direkte via Teslas servicesentre, som vi først hadde fått forståelse for at ville være løsningen. Det ble kun utlevering til styrets medlemmer - på ett sentralt sted, Rud i Bærum.

Vi fikk utlevert totalt 23 paller, som i løpet av en periode på kun noen få uker så ble fraktet videre til medlemmene. Noe ble kjørt ut med Model S og X, noe ble fraktet samlet til andre utleveringssteder i landet, og noe ble sendt i posten.

Og her var det ikke bare styret som trådte til. Enkelte medlemmer bidro også. Den største helten var nok han som kjørte med fossil varebil fra Stavanger til Østlandet for å få med seg adaptere og ladebokser til både Sørlandet og Stavanger.

Akkurat når vi får lov til å legge ut bestillingsskjema for neste runde med rabatt på ladebokser, er ikke lett å forutsi. Det avhenger blant annet av hvor fort Tesla denne gang antar kan levere en samlebestilling - en ordre som kanskje blir enda større enn ved forrige runde."

CaZpaH

Har sett den infoen. Og sett oppdateringene om at de har vært i møte med tesla som er positive til en runde to. Men det var en måned siden. Siden der har vi ikke fått noe info.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA