Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Brukt Tesla S eller ny Kona?

Startet av Pilot, torsdag 13. juli 2017, klokken 10:57

« forrige - neste »

arthur

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 15. juli 2017, klokken 01:56
Sitat fra: Crown på fredag 14. juli 2017, klokken 22:35
Sitat fra: bmw2002 på fredag 14. juli 2017, klokken 22:12
Har selv Ampera-E, Kona har vel enda mindre bagasjerom. Jeg synes denne fungerer godt med barn i det daglige, men er for lite bagasjerom til ferier/hjem til jul etc.

Er du villig å kjøre med skiboks de gangene du har behov for å få med noe annet enn vogn? Det må du regne med med Kona.

Hadde valgt Tesla forutsatt at 3 års garantien dekker ALT. Kvaliteten på de første Teslaene er vel ikke akkurat direkte bra.

Det påstås hardnakket at Kona får mulighet for hengerfeste. Det hjelper jo på noen situasjoner hvis man kan ha en liten varehenger.
Inntil de påstandene bekreftes, tror jeg det blir hengerfeste til sykkelstativ.......

Dvs lite interessant

Hengerfeste til sykkelstativ er bedre enn ingenting Iforutsatt kan ta to el-sykler), hengerfeste til liten varehenger bra, men det er først når jeg kan trekke 13/1500 kilo at jeg for egen del er helt i mål.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA