Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbilforeningens ladebrikke, utgått medlemsskap

Startet av hanche, onsdag 12. juli 2017, klokken 09:50

« forrige - neste »

hanche

Noen som vet om elbilforeningens ladebrikke vil fungere på GK når medlemsskapet i elbilforeningen er utløpt?

Mitt medlemsskap løp til 3. juli. Samme dag kom fakturaen for fornyelse av medlemsskapet, med forfall 17. juli. Dum som jeg var, la jeg den til betaling på forfall i stedet for med en gang. Resultat: Jeg er låst ute av elbilforeningens app. Det er kjedelig, men ikke katastrofalt. Men om jeg får trøbbel med hurtiglading også, er det straks mer alvorlig.

Redigert etterpå: Det var en feil at jeg var låst ute av appen. Elbilforeningen ryddet opp i det, raskt og effektivt!
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

sjokomelk

Brikken vil fungere fint hos GK selv om medlemskapet ditt har gått ut.
Det er ingen kobling mellom GK og medlemskapet i Elbilforeningen. Det eneste som betyr noe er nummeret på brikken, og det er det du har lagt inn hos GK, så alt er OK.  :+1:
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

hanche

Takk for svar! Det var akkurat slik jeg forventet. Men jeg ville være sikker.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA