Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Jøss.. noen har stjålet senterkoppene mine.

Startet av Zanka, lørdag 08. juli 2017, klokken 17:04

« forrige - neste »

Zanka

Merket i går at alle senterkoppene og halvparten av plastbeskyttelsen til hjulmutterne var borte fra mine 21" original felger.
Det var kun mutterbeskyttelsen fra forhjulene som forsvant, har bredere felger bak og der er disse litt vanskelige å fjerne.

Noen som vet hva Tesla tar for disse tingene, eventuelt om det kan kjøpes et annet sted?
Ekeberg, Oslo
X 100 og Model 3 LR

Rolf Gjerdsjø

Utrolig hva enkelte får seg til å stjele. Husker jeg på en Alfa Romeo 147 jeg eide så var det noen som stjal ventilhettene (!), som var ekte kinavare med AR-logoen på. Tror ikke jeg røk på tresifret beløp for å erstatte dem...
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

Thor2014

Jeg kjøpte senterkopper til grå 21" hos Tesla. Kostet ikke mange kronene. Lå på lager.

LA-Thing

Kan jo også bare være rampestreker. For et par år tilbake var det et par guttunger på 8-10 år som skrudde av ventilhettene på alle bilene i nabolaget bare for å samle på dem. Uskyldig moro.

Når de fant ut at de kunne stikke en pinne i ventilen for å lage 'fiselyd' gikk det fra sjarmerende til irriterende. Ikke så greit å komme seg på jobb med fire flate dekk....
Drammen, Tesla Model S #2510

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA