Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Car-net - hva bruker du det til?

Startet av Svenn78, torsdag 06. juli 2017, klokken 23:41

« forrige - neste »

Svenn78

Har hatt min VW eGolf i et år nå. Kan ikke si at jeg er imponert av funksjonaliteten til Carnet, og nå vil VW ha 940 kroner for at jeg skal ha tilgang til å se om bilen lader eller ikke i et år til. Skjønner at jeg også kan varme opp bilen, men det er lite funksjonalitet i greia til 1000 kroner i året... Eller er det jeg som er uinformert?

Vil gjerne ha noen ideer om hvorfor jeg burde bruke en snau lapp på det om det er noen som kan og vet mer enn meg...
Svenn

--
VW eGolf (juli 2016 ->)
Ford Focus Electric (april 2014 - juli 2016)


J@x

Sitat fra: Svenn78 på torsdag 06. juli 2017, klokken 23:41
Har hatt min VW eGolf i et år nå. Kan ikke si at jeg er imponert av funksjonaliteten til Carnet, og nå vil VW ha 940 kroner for at jeg skal ha tilgang til å se om bilen lader eller ikke i et år til. Skjønner at jeg også kan varme opp bilen, men det er lite funksjonalitet i greia til 1000 kroner i året... Eller er det jeg som er uinformert?

Vil gjerne ha noen ideer om hvorfor jeg burde bruke en snau lapp på det om det er noen som kan og vet mer enn meg...

For meg så har den 2 funksjoner som jeg bruker, den ene er oppvarming/tining av bil om vinteren når jeg ikke bruker avgangstid. Den andre er å sjekke ladenivå når jeg hurtiglader, kan jeg sjekke nivået fra butikken, kafeen eller hvor jeg nå enn befinner meg mens jeg venter...

Resten er vel mer som kjekke å ha.
2024 Skoda Enyaq IV 85x Sportline i bestilling
2021 VW ID3 1st Plus
2021 Skoda Enyaq IV 80 Sportline (solgt 2024)
2017 VW e-Golf FL
2017 Hyundai Ioniq Electric (solgt)
2014 VW e-Golf (solgt)

stromifokus

Det siste året jeg hadde egolfen brukte jeg den nesten ikke, til tross for at app fungerte 100% ved behov og at jeg kjørte veldig mye. I min nye elbil har jeg ikke engang app.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA