Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny hurtiglader ved rv15 Grotli Høgfjellshotell :)

Startet av sorteorm, søndag 25. juni 2017, klokken 13:03

« forrige - neste »

sorteorm

Fin plassering av Grønn Kontakt, men spent på korleis det blir på vinterstid då parkeringa ikkje blir brøyta.

Solarbroom

Parkeringa blir brøyta. Vi har avtale med Mesta ;)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Jobber hos Grønn Kontakt.

sorteorm


Husky

Noen som vet når denne blir operativ? Skal kjøre den veien om et par uker, og den vil jo gjøre ting enklere.

Solarbroom

Vi håper å ha den oppe ila uke 28, men kan ikke garantere noe. Vi venter fortsatt på at trafo skal komme.Takk
Vi har imidlertid også oppgradert med enda en hurtiglader på Bismo, og det kommer en ladestasjon på Joker Hjelledalen ila. kort tid ;)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Jobber hos Grønn Kontakt.

THE

@Solarbroom, ....og kanskje hurtigladere i Vågåmo?

Da vil det bli mye enklere å komme seg over Valdresflya fra øst til vest også.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Solarbroom

Sitat fra: THE på mandag 26. juni 2017, klokken 07:46
@Solarbroom, ....og kanskje hurtigladere i Vågåmo?

Da vil det bli mye enklere å komme seg over Valdresflya fra øst til vest også.
Ja, Circle K Vågå starter vi på grunnarbeider denne uken :)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Jobber hos Grønn Kontakt.

THE

Sitat fra: Solarbroom på mandag 26. juni 2017, klokken 19:02
Sitat fra: THE på mandag 26. juni 2017, klokken 07:46
@Solarbroom, ....og kanskje hurtigladere i Vågåmo?

Da vil det bli mye enklere å komme seg over Valdresflya fra øst til vest også.
Ja, Circle K Vågå starter vi på grunnarbeider denne uken :)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Så bra. Da har jeg bare et annet, kanskje litt sært ønske i det området. Valdresflya når man kommer fra sør er litt heftig med ca 120 km fra Vinstra via Heidal til Beitostølen. Hva med hurtiglader i Heidal også? Er jo en del trafikk dit også i forbindelse med rafting og turer i Jotunheimen.

Kjørte fra vest til øst over flya, men feiget ut og kjørte Jotunheimvegen fra Vinstra når jeg dro vestover igjen. Regner med jeg hadde kommet meg til Beitostølen via flya også, men ikke med litt dårligere vær og full bil.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Heimdal-eGolf

Sitat fra: THE på mandag 26. juni 2017, klokken 19:46
Sitat fra: Solarbroom på mandag 26. juni 2017, klokken 19:02
Sitat fra: THE på mandag 26. juni 2017, klokken 07:46
@Solarbroom, ....og kanskje hurtigladere i Vågåmo?

Da vil det bli mye enklere å komme seg over Valdresflya fra øst til vest også.
Ja, Circle K Vågå starter vi på grunnarbeider denne uken :)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Så bra. Da har jeg bare et annet, kanskje litt sært ønske i det området. Valdresflya når man kommer fra sør er litt heftig med ca 120 km fra Vinstra via Heidal til Beitostølen. Hva med hurtiglader i Heidal også? Er jo en del trafikk dit også i forbindelse med rafting og turer i Jotunheimen.

Kjørte fra vest til øst over flya, men feiget ut og kjørte Jotunheimvegen fra Vinstra når jeg dro vestover igjen. Regner med jeg hadde kommet meg til Beitostølen via flya også, men ikke med litt dårligere vær og full bil.

Randsverk hadde vært supert også, men med Vågå går det uten problem. Har kjørt både øst-vest og vest-øst over flya med min 2015 eGolf i fjor sommer. Øst-vest er klart mest krevende, fulladet på Otta og kjørte via Sjoa til Beitostølen. Andre veien ladet jeg til 87% på Beitostølen og kjørte via Sjoa til Dombås. Ønsker meg flere ladere på Otta og Beitostølen, kan bli ventetid med bare en.
2018 eUp
2021 eC4
2019 TM3 LR
2015 eGolf solgt
2014 eUP solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA