Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Markedspris Leaf ?

Startet av Initium, onsdag 28. juni 2017, klokken 11:05

« forrige - neste »

Initium

Vi har en 2013 ( 4 år i april ) Nissan Leaf vi vurderer oppgradere.
Sort, norsksolgt bil, gått ca 70000km, alle servicer mv på BNH. Batteri i bra stand, veldig lite hurtigladet.
Greit med dekk, originale setetrekk fra dag 1.

Helt OK stand, aldri hatt særlig med krøll. Litt striper i lakken her og der, ingenting alvorlig. Bilen har IKKE varmepumpe, var vel av de siste som ble levert uten.

Hva tror man markedet vil gi for noe sånt ? Ser for oss privatsalg egentlig, da vi kjøper brukt denne gangen...
Er 110-115` realisitisk ? Syns prisene på Finn spriker ekstremt mye, fra 109 til over 170`for samme årsmodel som vår...

Edit: ser vel at mye jeg lurer på er omtalt her
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,34005.0.html

110-120 er vel ikke urealistisk å ende på tenker jeg...

EV-FTW

Tenker at du har funnet deg et fornuftig prisnivå.

Teller godt at bilen er solgt ny i Norge.

Lykke til med salget.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

Burger

Tips, ha med Norsk i annonseteksten. Jeg ga opp å handle brukt leaf fordi alle "Nordic" var import fra Europa og USA.

1 år gammel "Nordic" som var en Accenta fra USA 40.000 billigere enn ny ekte Nordic gjorde meg litt forbanna.
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA