Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Rentekampanje

Startet av Klykken, onsdag 28. juni 2017, klokken 11:03

« forrige - neste »

Klykken

Ble nettopp kontaktet av Tesla nå, og siden jeg hadde reservert TM3 kunne de gi meg et knakende godt tilbud på en ny TMS 75 til ca 600.000 med 0,25% flytende nominell rente på lånet. Måtte bestemme meg før utgangen av juni, altså innen tre dager. Noen som har fått og faktisk valgt å slå til?

Her er eposten i sin helhet:
SitatHei,

Jeg ser du har reservert en Model 3 og vil i den forbindelse gi deg et godt tilbud hvis du kunne tenkt deg ny bil i år.

Vi har gleden av å tilby finansiering med 0,25% rente hvis du kjøper ny Model S i juni. Renten er flytende, og følger markedet, noe som vil si at du alltid har den best tenkelige bilfinansieringen.

Når vi i tillegg har satt ned prisene og økt standard utstyrsnivå, har det aldri vært mer gunstig å kjøpe ny Model S. Leveringstiden er ca 3 måneder.

Finansiering på Model S75 med to hjulsett:
Bilpris: 614.300,-
Innskudd: 30.000,-
Rente: 0,25% nominell
Løpetid: 10 år
Månedsbeløp: 5044,-

Model S75 standardutstyr:

-   Opptil 480km rekkevidde.
-   Sportseter i delskinn
-   Tak i helglass
-   Automatisk bagasjeluke
-   GPS og navigasjon
-   Keyless Go
-   Elektriske sidespeil
-   Elektriske framseter
-   Minne på førersetet, ratt og speil
-   Elektrisk teleskopsratt
-   DAB+, Spotify og internettradio
-   Gratis internett
-   Blåtann
-   Iso Fix
-   HD ryggekamera og parkeringssensorer
-   19" sommerhjul
-   Midtkonsoll
-   Full hardware for selvkjøring

Potensiell finansiering Model 3
Bilpris: ca 400.000,-
Innskudd: 15.000,-
Rente: 3,95% nominell
Løpetid: 10 år
Månedsbeløp: 4001,-

Ha en fin dag videre!
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

MyMuffin

Har nok lite å si om du har reservert model 3 eller ei, denne rentekampanjen har de kjørt den siste tiden for alle norske kunder. Er bare å sjekke ut konfiguratoren deres online.

Ett svært godt tilbud er det allikevel, så godt at jeg valgte å slå til selv :)

2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

Klykken

Aha, ikke sjekket den jeg, selvsagt.
Men jo, det er en uslåelig rente. Satser på at de kjører en lignende kampanje om en tid :)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Espen Hugaas Andersen

#3
Det er jo ett bra tilbud, selv om man med Model 3 til 400k trolig får med AWD og autopilot, så sammenligningen er ikke *helt* rettferdig. (I tillegg kommer høyere kostnader til forsikring og dekk på Model S, som man ikke har med Model 3.) Jeg vil tro det er noen som har slått til, om dette er noe de har distribuert litt vidt. Jeg har ikke fått epost, men det er trolig fordi jeg har kjøpt en Model X i tillegg til at jeg har Model 3 reserasjonen.

Man må forresten heller ikke glemme henvisnings-link, for 8000 i avslag og gratis superlading. (spør noen du kjenner som har Tesla.)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

AttackOfTheMac

Virker som Tesla gjør alt for å prøve å få 3 reservasjonsholdere til å kjøpe S i stedet.

Men bildene som har lekket av 3 ser veldig bra ut.  Setene er stramme, mindre plast, skinn og alcantara overalt.

Om Tesla ikke snart gjør noe med interiøret på S tror jeg mange heller kommer til å gå for 3.


Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: Thorbjorn på onsdag 28. juni 2017, klokken 15:28
Virker som Tesla gjør alt for å prøve å få 3 reservasjonsholdere til å kjøpe S i stedet.

De trenger ikke flere ordre på Model 3 med tanke på antallet reservasjoner, men de trenger å holde S og X i full vigør. Taktikken har lykkes ovenfor meg iallefall, jeg bestilte en S 75D, men har beholdt reservasjonen på Model 3. Så blir S'en så vellykket som jeg håper, står det sannsynligvis to Teslaer i garasjen hjemme hos oss tidlig i 2019.  ;D
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

Gordon Retriever

Rentekampanjen løper vel offisielt kun ut juni måned.  Men med offisiell salgsstart på Model 3 om noen uker, kan det ventes et tilsig av nye reservasjoner.

Spådom:  Se opp  senere i sommer for klikk-bait overskrifter av typen "Bestiller du denne bilen nå, får du den ikke før i 2019"

Dette betyr at Tesla fortsatt vil ha stor motivasjon for å holde Model S attraktiv og overbevise flest mulig om at prisspranget fra 3 til S ikke er så stort likevel.


dosmont

Heller ikke glemme, at det ligger ant til gunstigere valuta justering for oss nordmenn om ikke så veldig lenge
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

DrNox

Sitat fra: dosmont på onsdag 05. juli 2017, klokken 20:24
Heller ikke glemme, at det ligger ant til gunstigere valuta justering for oss nordmenn om ikke så veldig lenge

1000kwh

Sitat fra: MyMuffin på onsdag 28. juni 2017, klokken 11:07
Har nok lite å si om du har reservert model 3 eller ei, denne rentekampanjen har de kjørt den siste tiden for alle norske kunder. Er bare å sjekke ut konfiguratoren deres online.

Ett svært godt tilbud er det allikevel, så godt at jeg valgte å slå til selv :)
Er det med stoff eller skinn? Hvordan kjennes det med stoff i såpass Premium bil?

Man får jo en relativt spartansk Tesla til 600000,-. Ikke adaptiv cruise er jo litt krise.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA