Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Referal felger til X

Startet av willywonka, onsdag 05. juli 2017, klokken 13:26

« forrige - neste »

willywonka

Hei,

Er det noen av dere som vet hvilke felger en får på 3 referals om en har model X?

krister461

Kan man ikke bytte i "vanlig" 22''?

snd

Har hørt at du kan få byttet til 22" Turbine hvis du ikke har S. Går på Godwill.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Nasatech

Jeg fikk byttet til 22" Turbine, men det var på det forrige programmet.

willywonka

Takk for svar. Kanskje har de laget skikkelige spesialfelger til Xen denne gangen....

snd

#5
Du får bedre kg-pris med 22" Turbine... eller vent... det var en ulempe  :P
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Epleskreller

Rart de ikke lager egne felger til Model X. Jeg venter fremdeles på felger fra programmet som var ferdig i oktober. Det blir 22" Onyx. Valgte først grå Arachnid, nå leveres de visst bare i sølv.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

nivve

De sa til meg at jeg får 22" Onyx/sølv siden jeg har X.

Har hullete/humpete veg til hytta, hva tror dere - beholde eller selge referral-felgene?

snd

Bare felger man får nå? uten dekk, sensorer og avbalansering.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Nasatech

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 05. juli 2017, klokken 16:47
Rart de ikke lager egne felger til Model X. Jeg venter fremdeles på felger fra programmet som var ferdig i oktober. Det blir 22" Onyx. Valgte først grå Arachnid, nå leveres de visst bare i sølv.

Beholde! Bilen er så sykt kul med disse felgene :)

Nasatech

Sitat fra: nivve på torsdag 06. juli 2017, klokken 00:42
De sa til meg at jeg får 22" Onyx/sølv siden jeg har X.

Har hullete/humpete veg til hytta, hva tror dere - beholde eller selge referral-felgene?

Fikk med alt før, men hørte nå at det bare skulle være felger denne gangen. Men har bare hørt rykter.

nivve

Det er med felg, dekk, sensorer - the works. Og kan velge svart/sølv. 22" Turbine til X og 21" Arachnid til S.

22" ser helt rått ut - enig! Får Pearl White X75D, hva ser råest ut av onyx/sølv med denne fargen?

Doro

Sitat fra: nivve på torsdag 06. juli 2017, klokken 11:02
Det er med felg, dekk, sensorer - the works. Og kan velge svart/sølv. 22" Turbine til X og 21" Arachnid til S.
Noen som har fått bekreftet dette av Tesla?
I tidligere runder har det stått spesifisert at dekk og sensorer er inkludert. Denne gangen står det bare felger...

nivve

Kan ikke bekrefte noe mer enn at det var dette de sa til meg i Trondheim da jeg var innom et par uker siden. :)

Har det også skriftlig (på melding, fra min selger):

- 3 referrals så får du felger. 4 gir powerwall"
- Er det 22" når du har X, ikke 21" (Arachnid?)
- 22" Turbin til X, 21" Arachnid til S:)
- Vet du om det er kun felg, eller med dekk og?
- Med dekk og sensorer

Kunne ha tatt screenshot av skjermen, men det er dette som står. Når jeg har det skriftlig og muntlig stoler jeg på det  :D

Doro

Takk, krysser fingrene for at de kommer komplett :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA