Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye hurtigladere langs E6 ved Halden

Startet av hansob, mandag 26. juni 2017, klokken 15:21

« forrige - neste »

hansob

Bestilt Tesla Y LR Blå  6/2-23
Ampera-E 2018
Nissan Leaf Tekna 2014 6,6 kW
Bestilt 2018 Leaf Launch Edition men avbestilt
Halden

jkirkebo

Sitat fra: hansob på mandag 26. juni 2017, klokken 15:21
Fortum har fått på plass fire (!) hurtigladere på Svinesundparken ved avkjøringen til Halden.

http://www.fortum.no/pressemeldinger/na-kan-du-lade-bilen-pa-vei-til-shopping-sverige/

Ja, den har allerede kommet godt til nytte :)

Dessverre dårlig tilrettelagt for henger så jeg blokkerte 3 ladere, men jeg ventet uansett i bilen ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Olee

Føler de fleste ladestedene fra Fortum/GK er dårlig tilrettelagt for henger.. Kanskje lettere for de som kjører e-NV200  :P

Panduck

Sitat fra: Olee på tirsdag 27. juni 2017, klokken 10:19
Føler de fleste ladestedene fra Fortum/GK er dårlig tilrettelagt for henger.. Kanskje lettere for de som kjører e-NV200  :P

Ikea nord for Hamar bør ha noen ladere som går greit med henger, tror jeg? GK på skøyen, kjøre opp på siden. Minnesund CircleK, grei. Så har man noen enkeltladere, Kiwi Minnesund, som er greie da man kan stå sidelengs uten å blokkere noe. Det finnes noe, men det burde bli mer vanlig med "beinsinpumpeoppsett". Det kommer nok.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA