Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bestille Tesla? 8000 i rabatt, fri superlading og gratis Blackvue-kamera!

Startet av BMW850, onsdag 24. mai 2017, klokken 10:43

« forrige - neste »

BMW850

Om du er i ferd med eller tenker på å gå til anskaffelse av ny Tesla er du velkommen til å bruke min henvisningslink. Jeg kan henvise inntil 5 personer. Kun eksisterende eiere kan tilby denne linken. Derfor legger jeg den ut her slik at de som vurderer Tesla kan bruke den og spare 8000 kroner. I tillegg får du med ubegrenset gratis superlading for bilens levetid.

Førstemann som velger å bruke min link bidrar til en Tesla lekebil i gevinst. Denne vil bli gitt til barneavdelingen ved Telemark Sentralsykehus. Skal nok ikke se bort fra at det er rimelig sannsynlig at noen av disse barna blir fremtidige Tesla-eiere  ;D

Av de første 3 bekreftede henvisningene trekker jeg èn som får ett nytt BlackVue front og bak-kamera m/opptak gratis av meg. https://www.youtube.com/watch?v=Z2NDZwdYT-8

Om du bor i nærheten av Telemark og ønsker ta en liten prøvetur eller har spørsmål send gjerne en PM :+1:

Link: http://ts.la/thoregil3062


P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

BMW850

Rente ved kjøp av en ny Tesla med 8-års nedbetaling er 0,25% nominell (effektiv rente 0,93% inklusive etableringsgebyr på kr. 2.195,- og månedlig avdragsgebyr på kr. 95)

Bedre lånetilbud enn dette tror jeg det er vanskelig å oppdrive. Skandiabanken f.eks. har en lånerente på billån med 5% effektiv rente. Med drivstoffbesparelse, fravær av bomavgifter og andre fordeler betaler bilen seg nesten selv. Dette lånetilbudet er tidsbegrenset så om du sitter på gjerdet og vurderer Tesla bør du kanskje slå til nå!


Link: http://ts.la/thoregil3062
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

BMW850

Etter det jeg erfarer så er siste dag for kampanjerenten imorgen fredag. Fortsatt ingen henvisninger her så om du vil være med på å gi en Tesla elektrisk lekebil til barneavdelingen som nevnt over er det sikkert mange som blir glad for det :)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

makki

Tesla med 8-års nedbetaling er 0,25% nominell (effektiv rente 0,93% inklusive etableringsgebyr på kr. 2.195,- og månedlig avdragsgebyr på kr. 95), ved 100% finansiering? 0,25% rente bestilling via tesla.com/no eller Tesla forhandler?

BMW850

Ja, du kan velge 100% finansiering. Svar på dine spørmål under.

Fra Tesla.com :

Finansiering og leasing

Tesla tilbyr billån for både privat- og bedriftskunder. Du trenger bare ta kontakt med din Tesla salgsrådgiver eller en leveringsspesialist for å fullføre en kredittsøknad. Vi anbefaler at du søker tidlig for å sikre at en rimelig finansiering er på plass i god tid før din leveringsdato.

Billån

Et billån gir deg fullt eierskap av din Tesla, mens du på samme tid blir tilbudt månedlige betalinger over en løpetid som passer deg. Du kan velge å finansiere 100 % av kjøretøyet, eller velge en større forskuddsbetaling i bytte mot lavere månedlige betalinger. Billånet tilbys gjennom vår valgte partner DNB og Santander. Lånet tilbys med løpetid mellom 12 og 120 måneder til en variabel rente.


P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA