Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Langtur med e-Golf

Startet av .Andre, mandag 05. juni 2017, klokken 16:08

« forrige - neste »

SjefsElgen

Sitat fra: stromifokus på torsdag 27. juli 2017, klokken 11:28
Sitat fra: eivhelle på torsdag 27. juli 2017, klokken 08:34
På landevei eller tofeltsvei hjelper jeg de mest hissige forbi, så lenge det ikke er for stor ulempe for meg selv.
Det er meget bra. Veldig få mennesker gidder å gjøre dette lenger og kan skape unødvendig farlige forbikjøringer.
Det er vel strengt tatt de som kjører forbi som skaper farlige forbikjøringer

geear

Sitat fra: SjefsElgen på torsdag 27. juli 2017, klokken 12:15
Sitat fra: stromifokus på torsdag 27. juli 2017, klokken 11:28
Sitat fra: eivhelle på torsdag 27. juli 2017, klokken 08:34
På landevei eller tofeltsvei hjelper jeg de mest hissige forbi, så lenge det ikke er for stor ulempe for meg selv.
Det er meget bra. Veldig få mennesker gidder å gjøre dette lenger og kan skape unødvendig farlige forbikjøringer.
Det er vel strengt tatt de som kjører forbi som skaper farlige forbikjøringer
Det er en sammensatt utfordring med mange faktorer, og stromifokus skriver vel heller ikke det du sier helt direkte, han skriver unødvendig farlige forbikjøringer. Både den som blir forbikjørt og den som kjører forbi har ansvar for at det skjer smidigst mulig, og reduserer risikoen, altså ikke å bidra til å gjøre det farligere enn det må være. Mange av dagens transportstrekninger i Norge knapt har forbikjøringsmuligheter igjen, spesielt ikke med en del møtende trafikk. Da er en helt avhengig av at også de som blir tatt igjen eller forsøkt forbikjørt gir litt.

Trond.m

Sikkert en interessant diskusjon i det rette forum. Men det har fint lite med e-Golf å gjøre. Så mitt forslag er at diskusjonen rundt adferd i trafikken stopper her

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA