Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lys helt av mens varmeapparat er på - tips?

Startet av Nilsern, tirsdag 29. oktober 2019, klokken 06:15

« forrige - neste »

Nilsern

Jeg tar ferge på vei til jobb og sitter ofte i bilen med varmeapparat på. Setter lysvelgeren i posisjon 0 og lysene går da ned til parklys. Her en dag kom en fra mannskapet og sa at jeg blendet styrmann (sto helt framme). Jeg får ikke til å slå lyset helt av med varme på. Noen som vet om dette går an? Har 2018 mod med keyless. Takker for tips :-)

jkirkebo

Sitat fra: Nilsern på tirsdag 29. oktober 2019, klokken 06:15
Jeg tar ferge på vei til jobb og sitter ofte i bilen med varmeapparat på. Setter lysvelgeren i posisjon 0 og lysene går da ned til parklys. Her en dag kom en fra mannskapet og sa at jeg blendet styrmann (sto helt framme). Jeg får ikke til å slå lyset helt av med varme på. Noen som vet om dette går an? Har 2018 mod med keyless. Takker for tips :-)

Kan du ikke slå av bilen og så starte varme i appen?
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Nilsern

jkirkebo: selvsagt en mulighet å bruke appen, men litt tungvindt...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA