Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

SC Vinstra og dagligvare.

Startet av Joachim@sancon.no, mandag 22. mai 2017, klokken 16:36

« forrige - neste »

Joachim@sancon.no

Skal på hyttetur til uken og siste SC før vi er fremme er Vinstra. Noen som vet om det er dagligvare i umiddelbar nærhet der? Er familie på 4 så blir mer enn ett par bæreposer.  Har tidligere stoppet på Dombås, men Vinstra er like greit om det er kort avstand til dagligvare.

Leafy

Spørs hva du legger i umiddelbar nærhet. Rema 1000 ligger 700 m unna.
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

Joachim@sancon.no

Takker for tilbakemelding. Høres ut som om Dombås og Kiwi blir enklere.

THE

Det er åpnet en ny Coop Extra og en ny Spar butikk på andre siden av E6, men det blir vel 3-400 m å gå fra SC og til inngangsdøra på butikken.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

JorgenM

#4
Kona er på langtur med Tesla'en og neste lading jeg har skrevet ned på ruten hennes er Vinstra, men hun finner ikke denne på kartet i bilen. Kan det stemme?

Jeg ba henne navigere til Rustveien 81, Vinstra. Satser på at det går bra :)

Edit: ser det er Tesla landstreff på Gol i helga, der er kona avhengig av å lade på søndag. Da blir det vel garantert KØ? :o
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

o.b.lix

Sitat fra: JorgenM på torsdag 08. juni 2017, klokken 13:32
Edit: ser det er Tesla landstreff på Gol i helga, der er kona avhengig av å lade på søndag. Da blir det vel garantert KØ? :o

Nei, køen blir fredag. Men mange av oss lader på hotell om natten eller i løpet av lørdagen anyway.

Få som er så nøkterne på lading som TOCN-gjengen...


Men kona må gjerne slå av en prat andre Tesla-folk, utrolig trivelig under lading...
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

JorgenM

Det har du sikkert rett i :)
I ettertid ser jeg at jeg skulle vært med som sjåfør og besøkt treffet på Gol mens de sliter seg ut på treningscamp på Geilo.

Viste seg at det er Tesla Destination Charger der de overnatter (Vestlia Resort, Geilo) så da hopper hun uansett over Gol før de kjører hjemover mot Nord-Trøndelag.


Ble forøvring en lang tur nedover til Geilo i går/natt. Valdresflye stengte 15 min før de kom dit og de måtte snu og kjøre via Hønefoss. Heldigvis safer kona VELDIG på lading så hun ladet på Lillehammer som egentlig ikke var på "kjøreplanen" jeg hadde satt opp med kun 2 ladestopp (Klett og Vinstra).

17 timer på strekningen Namsos - Geilo da... De var innom Klett, Dombås, Vinstra, Lillehammer, Nes og Gol igår :o  Jaja... Hadde ikke vært kø på noen av stedene så hun var i alle fall ikke til hinder for andre :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA