Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gratis Supercharging for livstid for alle Model S og X!

Startet av cstromme, lørdag 20. mai 2017, klokken 08:36

« forrige - neste »

OlaM

Der det før var vanlig med å gi referrals til de mest populære / velfortjenende folkene blir det nå stor egeninteresse i å finne noen med mindre enn 5 referrals. Kanskje en egen referral-tråd trengs?
'21 3LR

Elified

Tror du det er så mange med flere enn 5 referals? Jeg har ingen  ::)

Ganrak

Og jeg ser at jeg har fått gratis supercharging på min X90D som er på vei! :)
Tesla X90D 2017
Mercedes B-Electric

OlaM

Sitat fra: Elified på lørdag 20. mai 2017, klokken 17:13
Tror du det er så mange med flere enn 5 referals? Jeg har ingen  ::)

Ikke nå nei, men ingen kommer til å ville kjøpe uten referrals med gratis SC resten av året, så det blir vel litt annerledes!
'21 3LR

Elified

Enig, mest rettferdige er hvis folk bytter seg i mellom.
Blir litt katt og mus lek om å være den første til å dele referalkoder på Facebook nå ser jeg.  :laugh:

Ellemelle

Litt boring premier da.

1 Lekebil, sikkert kjekt for de med små barn.
2 Tilgangstoken for solcelletak? Fullpris, men foran i køen?
3 Felger
4 Powerwall
5 Tesla Semi truck event

Så gir du Tesla 2-3 millioner i salg får du i praksis et sett med felger. Et par millioner til, og du får inngangsbillett til en produktlansering (antar du må betale reise og opphold selv?)

bilpower.no

Felger er jo ikke så verst. Mye bedre enn jakker osv..

El-boy

#22
Annonse slettet. Bruker utestengt nok en gang grunnet annonsering av refferal annonser.
Se også:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23358.0.html

Forum admin

moderator 2

Folkens.

Alle som har en Tesla har også refferal link. Ønsker du å få tak i en refferal link, så huk tak i en med Tesla, eller send en PM til en med Tesla her på forumet.

Dersom du trenger å annonsere din refferal, så kan det gjøres i annonsedelen på forumet, gjerne i en av trådene som allerede finnes der.

Brukere som annonserer refferal annonser andre steder på forumet, vil bli utestengt.

Se også: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23358.0.html

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

nivve

Kan man ikke bare bruke sin egen referral-kode når man kjøper bil, som står på MyTesla? Jeg gjorde det på min forrige :)

cstromme

Sitat fra: nivve på søndag 21. mai 2017, klokken 21:04
Kan man ikke bare bruke sin egen referral-kode når man kjøper bil, som står på MyTesla? Jeg gjorde det på min forrige :)

Det gjorde jeg og.
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

krl

Sitat fra: Forum Admin på søndag 21. mai 2017, klokken 13:23
Folkens.

Alle som har en Tesla har også refferal link. Ønsker du å få tak i en refferal link, så huk tak i en med Tesla, eller send en PM til en med Tesla her på forumet.

Dersom du trenger å annonsere din refferal, så kan det gjøres i annonsedelen på forumet, gjerne i en av trådene som allerede finnes der.

Brukere som annonserer refferal annonser andre steder på forumet, vil bli utestengt.

Se også: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23358.0.html

Lars
Forum admin
I og med at disse linkene er såpass nyttige både for potensielle kjøpere og eksisterende eiere, så mener jeg det vil være bedre å legge inn en sticky-tråd øverst på Model X- og Model S-forumene.. Ingen taper vel på dette? En referal-link er ikke en annonse i tradisjonell forstand, da ingen ting kjøpes eller selges.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA