Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utrolig lav rente?

Startet av Lokführer, søndag 14. mai 2017, klokken 07:36

« forrige - neste »

teslashrink

Yes-  til 13.oktober bekreftet per e-post fra selger i Trondheim idag !

Baresorgen

Sitat fra: teslashrink på mandag 02. oktober 2017, klokken 12:31
Yes-  til 13.oktober bekreftet per e-post fra selger i Trondheim idag !
Hehe, du mener MINST frem til 13. Oktober? Det er vel 4. gang denne kampanjen er blitt forlenget...
Tesla X100D - bestilt 5. oktober 2017
Nissan Leaf 24 kWt - 2013 - 2017 - solgt

Luring

Gjelder nå også X100D for bestilling, i september var det kun fra inventory.

Baresorgen

Sitat fra: Luring på mandag 02. oktober 2017, klokken 17:21
Gjelder nå også X100D for bestilling, i september var det kun fra inventory.
? Er vel bare X75D for bestilling som gjelder fortsatt...akkurat som i september?
Tesla X100D - bestilt 5. oktober 2017
Nissan Leaf 24 kWt - 2013 - 2017 - solgt

geear

Fy faen for en oppførsel av dette drittfirmaet. Direkte løgn er det de driver med.

Hodetelefoner

Ja tenkt å være så drittsekk med folk.... 
Å overhøre middagsbordet med familien din hadde vært morsomt :p

Luring

Sitat fra: Baresorgen på mandag 02. oktober 2017, klokken 17:35
Sitat fra: Luring på mandag 02. oktober 2017, klokken 17:21
Gjelder nå også X100D for bestilling, i september var det kun fra inventory.
? Er vel bare X75D for bestilling som gjelder fortsatt...akkurat som i september?
Antar det kjem ein epost ein av dagene med info

geear

Sitat fra: KristofferH på mandag 02. oktober 2017, klokken 18:43
Ja tenkt å være så drittsekk med folk.... 
Å overhøre middagsbordet med familien din hadde vært morsomt :p
Det ville typisk gått i at en ikke skal legge seg ned og akseptere all slags behandling, og ikke fortelle løgner. Syns du det er ille så ville sikkert middagssamtalene våre vært fantatisk morsomme å overhøre. Nå vil jeg at du skal fortelle meg hva som er greit med å bruke en fiktiv sluttdato på en kampanjer, gang etter gang etter gang, for å pushe folk til bestillinger?

kaaos

Reiner med det ikke går ann å signere med 0.25% rente med en x100D i bestilling?
Er det en work around?

Bilen ble solgt med 1,69 i august.
BMW i3 2015
Golf GTE 2016 (nå på finn)
Tesla Model X 100D (sent oktober 2017)
Tesla Modell 3 i bestilling

nivve

Biler som ikke er utlevert (X100D) skal få renten (0,25%). De som har fått bilen allerede - tough luck.

Mangler bare lav rente på P nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

ModelS_Oslo88

Sitat fra: nivve på mandag 02. oktober 2017, klokken 19:38
Biler som ikke er utlevert (X100D) skal få renten (0,25%). De som har fått bilen allerede - tough luck.

Mangler bare lav rente på P nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jepp, spurte igjen når jeg var innom i dag.. trodde kanskje jeg skulle hvertfall få lavere rente siden de har tatt så lang tid med utleveringen.. men, nope :P

ludwig_holberg

Kan da umulig være riktig at Tesla gir kampanjerente på X100 til de som allerede har kjøpt..?

kaaos

Sitat fra: ludwig_holberg på mandag 02. oktober 2017, klokken 20:52
Kan da umulig være riktig at Tesla gir kampanjerente på X100 til de som allerede har kjøpt..?

Jeg har ikke betalt noe enda. Venter bilen til Norge i slutten av oktober
BMW i3 2015
Golf GTE 2016 (nå på finn)
Tesla Model X 100D (sent oktober 2017)
Tesla Modell 3 i bestilling

sjokomelk

Sitat fra: ludwig_holberg på mandag 02. oktober 2017, klokken 20:52
Kan da umulig være riktig at Tesla gir kampanjerente på X100 til de som allerede har kjøpt..?
Jeg ringte selgeren "min" i Stavanger i dag for å høre om jeg skulle foreta meg noe om steg 1 på MyTesla som står med "Send inn en kredittsøknad", og da sa han at 0,25% også gjelder custom order X100D. Så han skulle sende inn søknaden til Santander i morgen for meg. Og jeg bestilte bilen 21. september og bekreftet 22. september.
Gjør ikke meg noe. Jeg hadde vært fornøyd med 1,69% (?) også.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

ludwig_holberg

Villt hvis de har en slik policy  :D Kanskje bare én ekstra snill selger, men det kan jo fort balle på seg når det blir kjent.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA