aktivere tilkoblede tjenester!?

Startet av carl-k, onsdag 10. mai 2017, klokken 21:55

« forrige - neste »

carl-k

hei,

min samboer hentet sin 17mod leaf idag.
holder på å bli gal av denne appen som man skal kunne styre klima og ladning med!!
har laget login på you+nissan, men dær stopper det opp.
når jeg da går in på min leaf og trykker på linken "aktiver tilkoblede tjenester" så får jeg feilmelding.

SE3 "Sørg for bilen er parkert i et område med et tilstrekkelig mobilt mottak og prøv å koble til igjen"
gang på gang!

bilen viser god dekning på skjermen inni bil.og den står rett utenfor huset om dette har noe å si.
må jeg aktivere noe i bilen eller hva i huleste gjør jeg feil.
er litt over middels go på data osv, men hær må jeg si at jeg neste gir opp!

kan nevne at når jeg går inpå nissan connect ev appen på android så får jeg ugyldig brukernavn og passor, selv om jeg er 100% sikker på at det er rett.

åsså må jeg beklage om dette er skrevet om før på forumet,
hadde behov for å lufte min store frustrasjon! :)

downlow

Har du kontaktet Nisan kundeservice? Mener å huske at de må aktivere noe i systemet sitt før appen kan brukes.
2017 Leaf Tekna 30 kWh

Bondeknøl

Dette bør jo selger sette opp ved overlevering av bilen.

carl-k

ringte kundeservice idag tidlig og dem la in regnr og motornr så var appen oppe å gå :)
virkelig treig men ifølge andre er det helt normalt.den funker ihvertfall, så vi er fornøyd.

downlow

Så bra det ordnet seg. Gratulerer med ny bil :)
2017 Leaf Tekna 30 kWh

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA