Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vectrix VX-1 for salg!

Startet av OneMore, onsdag 10. mai 2017, klokken 21:29

« forrige - neste »

OneMore

Har en Vectrix VX-1 for salg med 50km (original rekkevidde)
Under 20.000,- Km.

Den er blå og veldig flott!

-OneMore-
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Johan99

Nokon bør kjøpe denne. Har ein sjølv, kjempebra :)
Tesla M3. Vectrix ombygd til Lithium. Tidlegare BMW I3 94Ah.

OneMore

Takk for det Johan99, helt enig! Jeg beholder en stk :-)
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

ozelot

Må vel ha lett-mc lappen for å kjøre denne?

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

OneMore

#5
Da prøver jeg er bumpe denne.. El-MC er i vinden nå og dette er en MC som du lett får deler til og kan oppgradere etter ønsker. Jeg har en som jeg beholder, men trenger ikke to.. Simpelt sagt så er elsker jeg denne scooter.. Perfekt for strandturer etc.
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

elektrolux

Pris. Bilder, Lett MC eller mellomtung registrert?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

OneMore

Denne er registrert som mellom, men kan endres til lett.

For tidem har den rekkevidde på få km, men kan selges med en pakke som gir ca. 50.

Løp og Kjøp!
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA