Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reservasjon av Audi e-tron

Startet av Trond.m, fredag 21. april 2017, klokken 09:17

« forrige - neste »

Touring

Sitat fra: Touring på mandag 02. oktober 2017, klokken 16:28
Bestilte med en gang ja. Så var fornøyd med 200 tallet. Gikk bare inn på linken igjen idag for første gang siden i sommer for å se hvor lavt jeg var kommet. Så ble overasket kan du si!

Snakket med de nå. Registrert innbetaling kl 9.28 den 21/4. Er 450 i køen som er korrekt

Trond.m

Tror ikke at nr 450 nødvendigvis får bil senere enn nr 200.Du er nok uansett i første forsendelse fra fabrikken.

Touring

Vil tro det!
Blir spennende når mer info kommer. Vil gjerne ha laserlys. Gøy med gadgets! Hadde nightvision på en BMW en gang. Var helt fantastisk. Håper den får det også

Imagine

Jeg er på tidlig 200-tallet. Det ble plutselig mer spennende med vekten på denne bilen nå som statsbudsjettet ble lagt frem. Pris er spennende. Tipper den får mange nyheter og hightec-løsninger som nå er presentert i nye A8.

Veldig lovende om Q6 E-tron vises allerede januar 2018 og hvis levering blir over sommeren 2018.

trd-73

Sitat fra: Premium driver på lørdag 14. oktober 2017, klokken 12:51


Audi's CEO sier bilen blir presentert i Brussel
http://www.journalauto.com/lja/article.view/27171/rupert-stadler-ceo-d-audi-ag-je-vais-transformer-audi/1/constructeurs


Jeg er ikke noe god i Fransk, så brukte google translate:

"Den neste år, vil vi presentere en ytterligere e-tron sedan i Brussel og i et segment, vil vi lansere den nye generasjonen av Q3"

Så det høres ut som enda en e-tron modell, og ikke suven?

Premium driver

#260
Jeg er heller ikke flytende i fransk, men artikkelen bruker ordet "berline" som betyr en bil med fire dører (og da regnes ikke bakluke som dør). Audi Q5 omtales også som "berline" på enkelte franske nettsider.

Og "ytterligere" refererer til at han ramser opp de andre bilene som Audi skal presentere i nær fremtid som A7, A6 osv og da kommer E-tron i tillegg til disse.

RiteOnLine

Virker som det er få som har fått med seg at bilen bare blir 4-seter. Da kommer det til å bli "NO GO" for veldig mange tror jeg.


Touring

Det refererer til concept bilen. Husk Skoda Kodiaq konseptet var også fire-seter ☺

RiteOnLine

Sitat fra: Touring på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 10:34
Det refererer til concept bilen. Husk Skoda Kodiaq konseptet var også fire-seter ☺

Så da mener du at den likevel blir 5 seter. Får virkelig håpe det. Så på et annet bilde som kan se ut som det er nakkestøtte i midten...

Amatøren

#264
Tror at kun fire seter blir skivebom for det norske markedet. Noen vil nok kjøpe, men fleste vil vel droppe det tror jeg.

Var litt tull rundt siste versjon av Volkswagen Sharan også i følge selger hos Møller.

Skulle bare komme som 5 eller 6 hvis man skulle ha 4-Motion. Importøren hadde visst nok flere runder med Volkswagen for å få levert den som 7 seter med 4-Motion.

Kanskje Audi eTron lanseres som 4 seter for å komme som 5 seter senere? Kan det være for å selge to ganger til de som "må den ha først"?
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Tellus

Det blir garantert 5 seter. 4 seter kommer fra konseptmodellen.

Touring

Spurte selgeren min nylig vedr 5 seter. Han sa han ikke fikk lov å si noe, men for å si det sånn så skal du ikke bekymre deg over dette

Stikkkontakt

Det blir mer og mer åpenbart at e-tron blir visst i produksjonsdrakt i Brussel i januar.
Vurderer sterkt om jeg skal ta meg en tur. Var i Geneve i vår. Det var en stor opplevelse

Rasmus77

Hvis Audi virkelig ønsker å gå i strupen på TMX så burde det jo vært SJU seter. Da hadde det blitt kjøp på undertegnede.

Stikkkontakt

Sitat fra: Rasmus77 på tirsdag 17. oktober 2017, klokken 23:02
Hvis Audi virkelig ønsker å gå i strupen på TMX så burde det jo vært SJU seter. Da hadde det blitt kjøp på undertegnede.

De fleste TMX er vel strengt tatt 6-setere?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA