Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken høgger gidder å skru ut det man trenger?

Startet av pwb, torsdag 20. april 2017, klokken 08:45

« forrige - neste »

pwb

Trenger vannslanger da jeg skal fjerne dieselvarmeren da den blir for lite brukt. Tok kontakt med ett par høggere men de sier bare at de ikke har slanger. De gidder vel ikke å bry seg med det siden det kun er slanger. Noen som vet om noen som faktisk har god kundeservice? Det er slangen fra tanken under panseret til pumpa og fra pumpa til varmeren, eller det er vel ikke helt til varmeren siden den er skjøtet underveis hvis jeg ikke husker helt feil.

kaiat

Jeg vet ikke, men det er mulig disse blir ødelagt i prosessen med å plukke dyrere deler. Har selv opplevd at kabelmatter blir klippet over for å få tak i styreenheter f.eks.

Men har du sjekket pris på nye slanger? Det er ikke sikkert at de koster så mye.

Olee


pwb

Sitat fra: Olee på fredag 21. april 2017, klokken 19:32
Du kan bytte med meg?  ;D

Da kjellern er full av skrot så blir den blir nok skrota så hvorfor ikke. Hvor holder du til?

Olee


erik e

Tror " hugger" gidder og ta ut slanger men at du ikke "gidder" og betale for de.
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

pwb

Sitat fra: Olee på fredag 21. april 2017, klokken 20:29
Vestlandet, for det meste Bergen.

hm, jeg trenger slangene når jeg har skrudd den ut for jeg bruker bilen daglig, men hvis det lar seg ordne på en måte så er det en mulighet.

Olee


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA