Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har to stk P106 som skal til dei evige jaktmarker som selgast i delar evt.

Startet av John_Torvald, tirsdag 18. april 2017, klokken 12:01

« forrige - neste »

John_Torvald

Begge er eugodkjent, men den eine har iso feil på motor, den andre drap eg DC-DC converter og ladar ved feil tilkopling av strømkablar :(.

Også mulig å kjøpe bilane "heile"...

Men masse fine delar som ECU, webasto etc. Begge er blå. Bilder kjem.

Nokon bra batterier er det også.

Bilane står i Ås.

Elmo

Synd, men slikt skjer :(     Og  du "orker" ikke flytte over motoren og dermed ha en hel bil ?? ???
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Helge

Sitat fra: John_Torvald på tirsdag 18. april 2017, klokken 12:01
Nokon bra batterier er det også.

Nok til EN hel bil?

Om det blir slik at en eller begge bilene blir slaktet er det noen deler jeg kan tenke meg.
2021 Tesla Model 3 Long Range (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Edition One (Hvit)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Hvit)
2003 Citroën Saxo Electrique (hvit)
Ex: 2003 Citroën Saxo Electrique (sølv)
Ex: 2001 Peugeot 106 Electric (hvit)
Ex: 1998 Peugeot 106 Electric (grønn)

John_Torvald

Sitat fra: Elmo på tirsdag 18. april 2017, klokken 23:17
Synd, men slikt skjer :(     Og  du "orker" ikke flytte over motoren og dermed ha en hel bil ?? ???

Nope... Blei litt mykje skruing av det her, kjem unge i september så då blir det ein litt nyare bil ;)

John_Torvald

Sitat fra: Helge på onsdag 19. april 2017, klokken 11:28
Sitat fra: John_Torvald på tirsdag 18. april 2017, klokken 12:01
Nokon bra batterier er det også.

Nok til EN hel bil?

Om det blir slik at en eller begge bilene blir slaktet er det noen deler jeg kan tenke meg.

Slaktinga er i gang så det er berre å hente til ein billig penge :)

Pelskebab

Vi løste det!!

Det var dårlig kontakt til bryteren i ladeluka. Tusen takk for god hjelp alle sammen!
Peugeot 106 - 2001

John_Torvald

Då er det siste muligheit for batteri, Chopperboard etc, til fantasipris. Sommar og vinterhjul etc.

Dei går på dynga til helga!


John_Torvald

No er det begynt å bli plukka for delar, kun 20 batteri igjen, eine akslingen er gone, etc. Viss du fortsatt er intressert i dei kan vi få til utsettelse, viss ikkje ryk dei i morgon :)

elektrolux

Hold på batteriblokkene. Nevnte bilene dine til en som ønsker slike til et fritidsbatteri til båten.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

John_Torvald

Tar ut dei siste blokkene idag, bilhengaren vart opptatt idag, så dei går ikkje på dynga før til neste veke.

John_Torvald

Då er det berre webastodeler og ECU som er igjen. Begge bilane er i pressa no :)

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Citrusen

Håper ikkje kona di måtte vente alt for lenge på stasjonen da ;-)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA