Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Støyforbedringer i X?

Startet av Bjoris, lørdag 01. april 2017, klokken 17:11

« forrige - neste »

F_P

Det har ikke skjedd en enorm forbedring akkurat nå. Har en noen uker gammel X inne for lydisolering hos meg as we speak og den er mer eller mindre identisk som de fra 2016. Noen endringer gjøres vel og merke hele tiden. Blant annet er det betydelig enklere å støyisolere innvendig rundt hjulbuene bak på denne jeg har inne nå pga endret design på innredningen = det er enklere å ta av og enklere å få lagt inn litt ekstra demping.

Lover å lage en lyddempingstråd når jeg mottar min egen om noen uker. Da utvider jeg nok også sortimentet på hva som kan gjøres til de som ikke har ork til å begynne på noe slikt selv :)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA