Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skrytelink for eGolf'ere

Startet av nofuelno, tirsdag 28. mars 2017, klokken 01:08

« forrige - neste »

nofuelno

Denne link er ment for å oppsummere alle fordeler av å besitte en eGolf.
Post dine erfaringer og argumenter for nettopp denne elbilen her.

PS:
De som klør etter å fremme andre typer elbiler eller komme med motargumenter, bes gjøre det i en annen tråd.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Ecinnaj

Nå har jeg ikke fått bilen enda men noe av det jeg lilte veldig godt var.

- ryggekamera som kommer fram når du setter i revers så det er stort sett rent.

- LED lys ♡ dynamiske

- Fin liten bil som jeg tror passer bra for meg og mine to barn på 2 og 6 år :)


Trond.m

#2
Sitat fra: nofuelno på tirsdag 28. mars 2017, klokken 01:08
De som klør etter å fremme andre typer elbiler eller komme med motargumenter, bes gjøre det i en annen tråd.
Bra, støtter den.  Jeg venter også på min første e-golf.  Har hatt mange elbiler, men og alle har vel sine positive og negative sider. Men jeg tror e-Golf er det beste kompromiss for meg, og sikkert veldig mange andre.  :)

God seter, godt lys, mulighet for godkjent lastestativ og en gjennomført og praktisk bil var det som jeg la vekt på.

vitcho

E-golfen er en fremragende bil. Jeg havde Leaf før og jeg synes E-golfen er markant sjovere at køre - selv efter 1½ år!

Kvik nok i optrækket
Støjsvag i kabinen
Godt, afprøvet, ekstraudstyr. Specielt nyder jeg:

  • ACC med nødbremse
  • Bakkamera og sensorer
  • Blindspot
  • hifi 
  • Mobiltelefontilslutning (carplay) 
  • Efter sidste opdatering er opvarmning af bil via app også virkelig velfungerende.i 

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA