Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?

Startet av OlavX90, lørdag 18. mars 2017, klokken 10:48

« forrige - neste »

oleredv

Sitat fra: alf00 på søndag 21. januar 2018, klokken 10:06
Han som refererte meg ønsket seg i utgangspunktet en mini-tesla, men hadde fått beskjed om at fraktkostnadene var på flere tusen kroner. Jeg skjønner ikke helt at dette kan stemme... Hva har dere andre hatt av utlegg for å få utlevert minibilen? Er det evnt. også dyr leveringskostnad for laderen?
0 kr i frakt og avgifter på Mini-Teslaen for min del.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Simmelim

Kan noen skrive mailen til referral programmet her? Føler jeg har blitt glemt så er fint å sende en liten påminnelse.

Leafy

Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

Simmelim

Fikk svar etter en liten time med koden til radiobilen! Det må jeg si var veldig imponerende!

Nasatech

Vet ikke om det er av interesse, men har et referral dashboard som jeg bruker for å holde meg oppdatert på referrals. Der ser jeg bestillinger, kansellasjoner og leveringer. Dette ser man i app og MyTesla også, men jeg får opp e-posten til brukeren og har også tenkt til å legge inn oversikt over evt. premier.

De som vi kan teste her: https://www.itanywhere.no/referral.php

Har ikke lagt opp noe domene for den da jeg gjerne vil kjøre med https pga. brukernavn/passord.

Lacaixxa

Er det noen som har mottatt Arachnid felger i det siste - eller har fått indikasjon på levering? Jeg har siste levering i desember og lurer på om jeg må belage meg på andre sommerdekk denne sesongen.
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d (solgt)
2022 TMYP i bestilling

geear

Sitat fra: Lacaixxa på torsdag 05. april 2018, klokken 10:34
Er det noen som har mottatt Arachnid felger i det siste - eller har fått indikasjon på levering? Jeg har siste levering i desember og lurer på om jeg må belage meg på andre sommerdekk denne sesongen.
Trykk på kista i Tesla-appen, og velg "My awards", der står det status..

Lacaixxa

2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d (solgt)
2022 TMYP i bestilling

Øggen

Sitat fra: Lacaixxa på torsdag 05. april 2018, klokken 15:46
Der har det stått processing siden desember

Fikk mine 22" utlevert i begynnelsen av mars, men står fortsatt "Processing"   :P ;D
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Lacaixxa

Når hadde du utlevering på bilen som utløste felgene Øggen?
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d (solgt)
2022 TMYP i bestilling

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Lacaixxa

2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d (solgt)
2022 TMYP i bestilling

CaZpaH

Ser screenshots fra folk som har fått opp "Signature Wall Connector" i "My Awards" i appen. Har fått mail på denne og fylt ut skjema for hvor den skal leveres, men den er enda ikke kommet på "My Awards" i appen min.

Pleier det å ta litt tid fra ferdig utfylt skjema til den dukker opp her? I så fall, noen som har et anslag på hvor lang tid det tar?

Har ikke fått noen mer bekreftelse etter at jeg fylte ut adressen min i skjemaet jeg fikk på epost. Og om jeg åpner skjema igjen så får jeg bare beskjed om at skjemaet allerede er fylt ut.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

geear

Vet ikke hvor lang tid det tok hos meg, men den ligger der med available may 2018 eller noe sånt. Går seg nok til.

For min del får jeg bruke ventetiden på å bestemme meg for om jeg vil kvitte meg med Ecolite eller den kommende TWCen. Skal ha to ladestasjoner, så får vel gå for to som kan snakke sammen...  8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA