Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?

Startet av OlavX90, lørdag 18. mars 2017, klokken 10:48

« forrige - neste »

Vegard Winther

Mini-teslaen kom med budbil i går. Han hadde allerede levert et par tidligere på dagen og hadde en eller to til som skulle leveres.

Blir tidenes julegave på minstejenta i år  :)

Nasatech

Sitat fra: Vegard Winther på onsdag 20. desember 2017, klokken 12:27
Mini-teslaen kom med budbil i går. Han hadde allerede levert et par tidligere på dagen og hadde en eller to til som skulle leveres.

Blir tidenes julegave på minstejenta i år  :)

Mange som får denne i år tror jeg. Kult det :)

CaZpaH

#62
Fikk en ny henvisning i går. Så da blir det vegglader på meg også. Har allerede fått utlevert mini model s (fikk denne før lader var med i henvisningsprogrammet).

Da er jeg en ifra felgsettet. Men begynner vel en ny henvisningsperiode etter 31.1.2018. Noen som vet om man begynner på nytt igjen med fem nye henvisninger eller får man med de man har over til neste periode? (Hvis det blir en ny periode)
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Nasatech

Sitat fra: CaZpaH på onsdag 20. desember 2017, klokken 14:34
Fikk en ny henvisning i går. Så da blir det vegglader på meg også. Har allerede fått utlevert mini model s (fikk denne før lader var med i henvisningsprogrammet).

Da er jeg en ifra felgsettet. Men begynner vel en ny henvisningsperiode etter 31.1.2018. Noen som vet om man begynner på nytt igjen med fem nye henvisninger eller får man med de man har over til neste periode? (Hvis det blir en ny periode)

Man starter på nytt hver periode.

AlexS75D

Hei. Har klart å fått til noen henvisninger, men er litt usikker på hvordan dette fungerer. Fikk nylig en melding om å velge mellom lekebil og vegglader. Har nå 4 henvisninger og ønsker i utgangspunktet å benytte meg av kreditten på kr 57.000,-

Kan man velge premie for hvert av nivåene, altså samtlige premier, eller må man spare og velge den ene "gaven" etter antall henvisninger?

oleredv

Sitat fra: AlexS75D på torsdag 04. januar 2018, klokken 20:02
Hei. Har klart å fått til noen henvisninger, men er litt usikker på hvordan dette fungerer. Fikk nylig en melding om å velge mellom lekebil og vegglader. Har nå 4 henvisninger og ønsker i utgangspunktet å benytte meg av kreditten på kr 57.000,-

Kan man velge premie for hvert av nivåene, altså samtlige premier, eller må man spare og velge den ene "gaven" etter antall henvisninger?
Får premie for kvart nivå. Eg har f.eks fått utlevert Mini-Tesla for første henvisning (gamle reglar) og fekk i går mail om felgar for tre henvisningar. Ikkje høyrt noke ang. premie for nivå 2 og 4 endå.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Simmelim

Kan jeg spør hvor lang tid dette vanligvis tar? Er redd min mail har komt bort eller gått i søppelposten. Den første referralen min hentet bilen 15 DES. Burde jeg fått mail nå da? Har to referrals som jeg venter skal hente bilen også

oleredv

Sitat fra: Simmelim på torsdag 04. januar 2018, klokken 20:32
Kan jeg spør hvor lang tid dette vanligvis tar? Er redd min mail har komt bort eller gått i søppelposten. Den første referralen min hentet bilen 15 DES. Burde jeg fått mail nå da? Har to referrals som jeg venter skal hente bilen også
Min tredje henvisning blei levert 16.12,  fekk mail i går. Virkar som det er litt vilkårlig når mailane kjem :)
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

CaZpaH

Sitat fra: Simmelim på torsdag 04. januar 2018, klokken 20:32
Kan jeg spør hvor lang tid dette vanligvis tar? Er redd min mail har komt bort eller gått i søppelposten. Den første referralen min hentet bilen 15 DES. Burde jeg fått mail nå da? Har to referrals som jeg venter skal hente bilen også

Min mail kom én måned etter levering av første referral. Så er bare å smøre seg inn med tålmodighet :-p
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Doro

Noen som har fått utlevert felger fra siste runde eller vet hvor lang tid det tar? "Bestilte" selv i slutten av september og er spent på om jeg vår dem på bilen til våren....

Nasatech

Sitat fra: Doro på søndag 07. januar 2018, klokken 10:19
Noen som har fått utlevert felger fra siste runde eller vet hvor lang tid det tar? "Bestilte" selv i slutten av september og er spent på om jeg vår dem på bilen til våren....

Ja, jeg har fått. Tok ca. 1 måned, men du kan mase på SC som du bestilte de til. Det gjorde jeg.

geear

Referral ble utlevert i nov en gang, fikk så mail 30.11, 15.12 fikk jeg bekreftelse på valgt TWC. Har ikke fått selve laderen enda.

Gjespen

Tar det lang tid før de får status "delivered" i appen etter utlevering? Mener den første endret status umiddelbart, men nr 2 står ble utlevert sist uke forsatt som "ordered".

Nasatech

Sitat fra: Gjespen på torsdag 11. januar 2018, klokken 09:26
Tar det lang tid før de får status "delivered" i appen etter utlevering? Mener den første endret status umiddelbart, men nr 2 står ble utlevert sist uke forsatt som "ordered".

Dette er litt forskjellig fra bil til bil. Noen ganger blir den registrert med en gang og andre ganger kan det ta uker :(

alf00

Han som refererte meg ønsket seg i utgangspunktet en mini-tesla, men hadde fått beskjed om at fraktkostnadene var på flere tusen kroner. Jeg skjønner ikke helt at dette kan stemme... Hva har dere andre hatt av utlegg for å få utlevert minibilen? Er det evnt. også dyr leveringskostnad for laderen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA