Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?

Startet av OlavX90, lørdag 18. mars 2017, klokken 10:48

« forrige - neste »

Toonster

Sitat fra: oleredv på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:37
Sitat fra: Nasatech på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:36
Sitat fra: Belloq på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:34
Sitat fra: Nasatech på onsdag 11. oktober 2017, klokken 14:50
Sitat fra: Belloq på onsdag 11. oktober 2017, klokken 13:41
Kommer den automatisk ? jeg har ikke hørt noe siden jeg la inn referalen i juni da jeg fikk en mail om lekebilen.. Bilen ble levert til kunden 28.09

Fikk du mail at du hadde vunnet bilen? I den mailen er det en link. Den linken tar deg til en side hvor du velger farge osv. (Viktig å bruke denne linken. Man kan ikke bestille rett på radioflyer.com).

Fyll så inn navn, adresse osv. og den kommer med UPS eller DHL. Tok ca. 1 måned for meg.
Fikk en mail med en gang jeg bestilte bilen, men i den stod det at jeg ville få en ny mail om hvordan jeg skulle få bestilt når bilen var levert. Var en link til radioflyer , men ikke noe annet en min referalcode

Ok. Merkelig. Jeg fikk bare 1 mail og i den var det link til bestilling. Men det var i juni/juli jeg fikk mailen.
Fekk bestillingsmail ca 1 veke etter at første referral var levert. Det var for to veker sidan.

Hvor kommer den mailen fra? Er snart 2 uker bilen ble utlevert, men ikke sett noen mail enda
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

oleredv

Sitat fra: Toonster på torsdag 12. oktober 2017, klokken 00:51
Sitat fra: oleredv på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:37
Sitat fra: Nasatech på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:36
Sitat fra: Belloq på onsdag 11. oktober 2017, klokken 15:34
Sitat fra: Nasatech på onsdag 11. oktober 2017, klokken 14:50
Sitat fra: Belloq på onsdag 11. oktober 2017, klokken 13:41
Kommer den automatisk ? jeg har ikke hørt noe siden jeg la inn referalen i juni da jeg fikk en mail om lekebilen.. Bilen ble levert til kunden 28.09

Fikk du mail at du hadde vunnet bilen? I den mailen er det en link. Den linken tar deg til en side hvor du velger farge osv. (Viktig å bruke denne linken. Man kan ikke bestille rett på radioflyer.com).

Fyll så inn navn, adresse osv. og den kommer med UPS eller DHL. Tok ca. 1 måned for meg.
Fikk en mail med en gang jeg bestilte bilen, men i den stod det at jeg ville få en ny mail om hvordan jeg skulle få bestilt når bilen var levert. Var en link til radioflyer , men ikke noe annet en min referalcode

Ok. Merkelig. Jeg fikk bare 1 mail og i den var det link til bestilling. Men det var i juni/juli jeg fikk mailen.
Fekk bestillingsmail ca 1 veke etter at første referral var levert. Det var for to veker sidan.

Hvor kommer den mailen fra? Er snart 2 uker bilen ble utlevert, men ikke sett noen mail enda
referralprogram (a)tesla.com
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

Øggen

#32
Ta det med ro, for det gjør Tesla også. Gikk 3 uke etter utlevering av første bil, før ej fikk mail med bestillingslenke til radioflyer.

Min sønn`s bil blir forøvrig utlevert idag. Sendt fra Tilburg på Fredag.(2 uker etter bestilling hos radioflyer)
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Nasatech

Jeg sjekket min mail. Trodde jeg ventet lenge på min, men hadde nok litt flaks da jeg hadde en kamerat som bestilte tidlig og ikke avbestilte. Fikk Mail fra Radioflyer 3. august og hadde bilen den 15.! Det var kjapt :)

Doro

Noen som har mottatt felger fra siste runde i referralprogrammet? Felgene er "bestilt" men lurer på når jeg kan forvente dem levert...
Miniteslaen kom veldig kjapt, mottok den ca 3 uker etter at 1ste henvisning fikk levert bilen.

Nasatech

Sitat fra: troso på søndag 29. oktober 2017, klokken 21:25
Noen som har mottatt felger fra siste runde i referralprogrammet? Felgene er "bestilt" men lurer på når jeg kan forvente dem levert...
Miniteslaen kom veldig kjapt, mottok den ca 3 uker etter at 1ste henvisning fikk levert bilen.

Fikk nettopp felger fra første programmet hvor man kunne vinne felger, så tok ca. 1 år

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Foleson

Jeg hadde en henvisning som blei levert 29. september men har ikke hørt et knyst fra Tesla siden det. Planen er at "noen" skal få en minitesla til jul, men jeg begynner å lure på om Tesla har rotet med referralen min når jeg hører at andre får beskjed om at de kan bestille minitesla kun kort tid etter henvisningen er blitt levert. Har sendt mail til ReferralProgram@tesla.com men intet svar...

Er det andre her som har ventet like lenge?
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

Belloq

Sitat fra: Foleson på mandag 06. november 2017, klokken 10:02
Jeg hadde en henvisning som blei levert 29. september men har ikke hørt et knyst fra Tesla siden det. Planen er at "noen" skal få en minitesla til jul, men jeg begynner å lure på om Tesla har rotet med referralen min når jeg hører at andre får beskjed om at de kan bestille minitesla kun kort tid etter henvisningen er blitt levert. Har sendt mail til ReferralProgram@tesla.com men intet svar...

Er det andre her som har ventet like lenge?
jeg etterspurte coden for mini Teslaen, tok en stund før jeg fikk svar.
P85 2014

Nasatech

Sitat fra: Foleson på mandag 06. november 2017, klokken 10:02
Jeg hadde en henvisning som blei levert 29. september men har ikke hørt et knyst fra Tesla siden det. Planen er at "noen" skal få en minitesla til jul, men jeg begynner å lure på om Tesla har rotet med referralen min når jeg hører at andre får beskjed om at de kan bestille minitesla kun kort tid etter henvisningen er blitt levert. Har sendt mail til ReferralProgram@tesla.com men intet svar...

Er det andre her som har ventet like lenge?

Ligger personen under referral siden din på MyTesla eller under Loot Box på appen? Står den der så skal den være registrert riktig. Men Tesla kan bruke laaaaaang tid noen ganger.

Foleson

Sitat fra: Nasatech på mandag 06. november 2017, klokken 13:06
Sitat fra: Foleson på mandag 06. november 2017, klokken 10:02
Jeg hadde en henvisning som blei levert 29. september men har ikke hørt et knyst fra Tesla siden det. Planen er at "noen" skal få en minitesla til jul, men jeg begynner å lure på om Tesla har rotet med referralen min når jeg hører at andre får beskjed om at de kan bestille minitesla kun kort tid etter henvisningen er blitt levert. Har sendt mail til ReferralProgram@tesla.com men intet svar...

Er det andre her som har ventet like lenge?

Ligger personen under referral siden din på MyTesla eller under Loot Box på appen? Står den der så skal den være registrert riktig. Men Tesla kan bruke laaaaaang tid noen ganger.

Ja har stått der i en måned nå, får vel bare vente (og vente og vente...)
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

rsomby

Jeg har også en referral med utlevering 29.09.2017 som jeg ikke har fått noe link til bestilling på enda. 6 uker and counting...  hadde håpt på minitesla til jul for jentungen.

Breezec

Sitat fra: rsomby på tirsdag 07. november 2017, klokken 10:51
Jeg har også en referral med utlevering 29.09.2017 som jeg ikke har fått noe link til bestilling på enda. 6 uker and counting...  hadde håpt på minitesla til jul for jentungen.
Har du fått link nå?
Jeg fikk mail i dag om min første referral var levert, men jeg er usikker på om det gjelder bil levert 26.09 eller 29.11 (har to referrals)
2022 Model 3 Performance

echrist

Hvor finner dere referral koden, eller må jeg vente til jeg har fått utlevert bilen?
2020 Mercedes EQC AMG
2019 Model 3LR (solgt)
2017 X100D (solgt)
2016 e-golf (solgt)

rsomby

Sitat fra: Breezec på torsdag 30. november 2017, klokken 09:01
Sitat fra: rsomby på tirsdag 07. november 2017, klokken 10:51
Jeg har også en referral med utlevering 29.09.2017 som jeg ikke har fått noe link til bestilling på enda. 6 uker and counting...  hadde håpt på minitesla til jul for jentungen.
Har du fått link nå?
Jeg fikk mail i dag om min første referral var levert, men jeg er usikker på om det gjelder bil levert 26.09 eller 29.11 (har to referrals)

Oh yes, endelig, men det er vel forsent nå mtp levering før jul. Krysser fingrene, det hadde blitt en superpop julegave

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA