Skrevet av Emne: Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?  (Lest 25329 ganger)

mthoring

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?
« Svar #150 på: tirsdag 01. oktober 2019, klokken 17:52 »
5500,- og oppover for TWC på finn.no, ser det ut til. Hvis det er slik at nypris (uten signatur) er 5100,- så vil jeg sterkt anbefale ny fra Tesla. 400 kr dyrere og uten 5 års reklamasjonsrett er en dårlig deal. Med mindre det er mulig å prute ned en tusenlapp, eller at Elon-signatur og svart look er svært viktig for deg.

På den andre siden så virker det som om bruktmarkedet på disse har tørket litt opp og at det er god pris å få. I motsetning til arachnid, som fortsatt er veldig billig. 21k når dekkene alene koster rundt 12k ::)
« Siste redigering: tirsdag 01. oktober 2019, klokken 17:57 av mthoring »
S75D - prod 27/8/17

Øyvind.h

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?
« Svar #151 på: tirsdag 01. oktober 2019, klokken 18:19 »
Litt offtopic, håper det går greit!

Jeg kom sent igang med verveprogram osv for tesla, men hva selges slike TWC på bruktmarkedet? Altså nye TWC :)
Kunne vært interessert, da jeg skal ha en lader til i garasjen, men var alt for sent ute på vervepremier.

Jeg vet nypris er 5.100,-
Jeg har solgt for 4300. Ordinær twc, ikke den sorte sig saken. De ordinære er kjøpt med kreditt og kjøper har fått kvitteringen fra Tesla mtp garanti og reklamasjon.
Tesla Model X 90D
Mercedes EQC bestilt
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013