Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fått produksjonsuke?

Startet av Lassiiboiii, onsdag 15. mars 2017, klokken 23:04

« forrige - neste »

spigney

Sitat fra: spigney på onsdag 15. mars 2017, klokken 23:22
Hei! Jeg har fått produksjon uke 15. Fikk reservasjonsbekreftelse 15.11.2016.
Har blitt forberedt på at siden dette er en "ny" model, kan det hende at fabrikken holder igjen noen biler for etterkontroll.

Fikk melding fra selger i dag, om forsinkelser. Forventet levering er nå i uke 24/25.
Ser frem til å bli en del av den beryktede Teslafamilien🤗

Trond.m

Huff, det var dårlig nytt. Og det var jo ikke akkurat noen liten forsinkelse. Hva er det VW driver med. Mener at de hadde bedre styring med produksjonsplanene sist jeg kjøpte VW og det var i 2005. Hvis bilen din produseres ved den nye fabrikken i Dresden så stemmer det med tidligere informasjon. De bilene skulle etterkontrolleres og sendes etter uke 22.

Roy e-Nordmann

Min e-golf ble reservert innen 10min fra de åpnet for reservasjon, og ble bestilt knappe 10min etter bestillingssystemet åpnet. Fikk produksjonsuke 13, og bilen min er bekreftet ferdig produsert, utmeldt og står på kaien i Bremerhaven klar for transport til Norge. Utlevering blir ca. uke 17, gleder meg til det.
2017 e-Golf FL Atlantic Blue

Lassiiboiii

Fikk idag telefon om at bilen min var til lakkering, men får den i uke 24, pga den blir produsert i Dresden! Går helt fint, jeg er på ferie uansett når jeg skulle fått den! Så får den når jeg kommer hjem :)
- Enyaq iV80 Sportline - Bestillt.
- Kia E-Niro - 04.2019
- Nissan Leaf - 06.2014
- E-Golf 2017 - Solgt.

Trond.m

#34
Da var også min kommet til Bremerhaven og klar for båtturen til Norge. Hvis båten ikke går ned med mann og mus og biler, så blir det nok levering rett over påske  :)

Roy e-Nordmann

Da skal bilene for oss som hadde produksjon uke 13 i Wolfsburg, være ankommet Oslo. Vet ikke hvor lang tid klargjøring og transport tar, spesielt nå i påskeuken.
2017 e-Golf FL Atlantic Blue

Chivas

Har fått opplyst at min også blir produsert i Wolfsburg og står på siste sjekkpunkt i produksjonen :)

Dog, fortsatt ett par-tre uker til den er på veien.

Kris10an

Heldiggriser ::) som får produsert i Wolfsburg.
Ekstremt kjedelig for noen av oss andre å måtte vente flere ekstra uker, på at bilen skal slippes ut av "karantene" fra Dresden.

Trond.m

Ja, men jeg regner med at det skyldes at vi reserverte bil samme dag som de åpnet for det. Men jeg forstår at det er litt surt å vite at bilen er produsert, men må vente opptil flere uker på ekstra kvalitetskontroll

Kris10an

Reserverte 25.okt. :-\
Men tross alt bedre med en ekstra kvalitetskontroll, enn barnesykdommer fra den nye produksjonslinja.

Lykke til med overtakelsen av ny bil, dere som får rett over påske. Dere får komme med litt status etter de første dagene

dnummoe

Da er min i produksjon - status "Start på samlebånd". Den produseres i Dresden, så dersom samtlige biler derfra skal kvalitetssjekkes så får jeg vel smøre meg med tålmodighet...

IC

Hvor ser dere status på produksjon av bilen deres?

Trond.m

Sitat fra: IC på tirsdag 11. april 2017, klokken 20:53
Hvor ser dere status på produksjon av bilen deres?
Du kan ikke se den. Eneste måten er å mase på selgeren   ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA